Nowi dyrektorzy w Momentum Leisure. „Najlepsi fachowcy na rynku”

Grupa Momentum Leisure, czyli właściciel parków rozrywki w Polsce, rozwija skrzydła w strukturze zarządzającej. Roland Gerets został nowym dyrektorem ds. marketingu, a Tom van der Sommen dyrektorem finansowym. – Obaj mają wielką pasję do świata rozrywki i wnoszą duże doświadczenie – mówi Wouter Dekkers, dyrektor generalny grupy. 

Momentum Leisure stawia na ciągły rozwój, który widoczny jest na wielu różnych obszarach. Oczywiście kluczowa kwestia dotyczy rozbudowy parków rozrywki. Trzy obiekty spod znaku Majaland powstały już w Polsce (Kownaty, Warszawa, Gdańsk), a lada moment ruszy inwestycja w Gliwicach (trwa jej projektowanie). Do tego kolejnym celem może być wejście na rynek rumuński. Międzyczasie rozszerza się struktura zarządcza grupy. W kwietniu br. dyrektorem generalnym firmy został Wouter Dekkers, który przejął obowiązki od Martijna van Rheenena. Teraz mianowano kolejnych dyrektorów.

Pierwszy z nich to Roland Gerets (58 l.), który ma ponad 30-letnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży i marketingu, i który zajmował różne stanowiska kierownicze. Od 10 lat jest wykładowcą marketingu cyfrowego na KU Leuven. W Momentum Leisure będzie pełnił rolę dyrektora ds. marketingu (CMO).

Z kolei Tom van der Sommen (32 l.) został dyrektorem finansowym (CFO). To specjalista w obszarze finansów, który odpowiada za wiele różnych sektorów rozrywki. W swojej karierze sprawował zarządcze funkcje w obszarze private equity, czyli w inwestowaniu, gdzie fundusze i inwestorzy wchodzą we współprace w prywatne firmy (nienotowane na giełdzie).

Fot. LinkedIn/Momentum Leisure

Nowe nazwiska, czyli świeże pomysły

– Dzięki Rolandowi i Tomowi mamy bardzo silny zespół kierowniczy, dzięki któremu możemy dalej kształtować ambicje rozwojowe tej organizacji. Oboje mają wielką pasję do branży wypoczynku i rozrywki, wnosząc do zespołu duże doświadczenie – mówi Wouter Dekkers, dyrektor generalny grupy.

W ostatnim czasie pion zarządczy pracował już wspólnie nad przygotowaniem organizacji do kolejnego etapu rozwoju. Kluczowe ma być wykorzystanie potencjału istniejących parków, nowych inwestycji oraz kultowych postaci, takich jak: Smerfy, Psi Patrol czy SpongeBob Kanciastoporty.

– Sześć miesięcy temu rozpocząłem tę podróż, aby wspierać oraz szkolić lokalne zespoły sprzedaży i marketingu w naszych parkach w Polsce. Dziś czuję się zaszczycony, że mogę pójść o krok dalej w rozwoju naszych parków w Europie Środkowej – podkreśla Roland Gerets.

O dalszych krokach w Momentum Leisure, a także o przygotowaniach do inwestycji w Gliwicach będziemy informować.

Polskie firmy na targach IAAPA Europe w Amsterdamie
W Disney World na Florydzie powstanie nowa kraina poświęcona złowrogim bohaterom

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu