W Berlinie zakończyły się największe na świecie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB Berlin – jedno z najważniejszych globalnych wydarzeń dla tego sektora. Motywem przewodnim promocji Polski było w tym roku bogactwo kulinarne, ale nie zabrakło też innych atrakcji. W tym roku na targach ponownie pojawił się park rozrywki Energylandia.
Energylandia na ITB Berlin
ITB Berlin (Internationale Tourismus-Börse Berlin) to jedno z największych i najważniejszych wydarzeń branży turystycznej. Wśród setek wystawców są biura podróży, hotele, przewoźnicy czy organizacje turystyczne z całego świata. W tegorocznej edycji brało udział 45 polskich wystawców, w tym przedstawiciele 11 regionów oraz 8 miast.

Fot. Małopolska Organizacja Turystyczna
W tym roku na targach ITB Polska była mocno promowana jako atrakcyjna destynacja kulinarna, ale nie zabrakło miejsca na prezentację bogatej oferty wypoczynku czy zabawy.
Energylandia pojawiła się na stoisku Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Małopolska chwaliła się więc nie tylko kuchnią, Krakowem, Zakopanem czy Tarnowem, ale goście targów z całego świata mogli również poznać ofertę parku rozrywki w Zatorze.

Fot. Energylandia
Na targach w Berlinie obecni byli także przedstawiciele Lubelskiej, Podkarpackiej, Podlaskiej, Warmińsko-Mazurskiej, Mazowieckiej, Śląskiej, Dolnośląskiej, Lubuskiej, Wielkopolskiej i Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, a także liczni przedsiębiorcy.
CZYTAJ TAKŻE: Msza w parku rozrywki? Szef Europa-Parku tłumaczy, jak to robią w Niemczech