Wsparcie sprzedaży, reklama, bezpieczeństwo – to niektóre z zastosowań rozwiązań digital signage w parkach rozrywki.
Wsparcie sprzedaży, reklama, bezpieczeństwo – to niektóre z zastosowań rozwiązań digital signage w parkach rozrywki.
Załamanie pogody, alerty RCB, ulewa i burza. Czy w takiej sytuacji gość może oczekiwać zwrotu pieniędzy za bilet?
Gdy temperatury biją rekordy, praca w upale na zewnątrz staje się dużym wyzwaniem. O czym powinni pamiętać pracodawcy?
Jak skutecznie korzystać z dostępnych narzędzi AI? Pytamy ekspertów.
Przykład z Włoch pokazuje, że pies w muzeum oznacza wzrost frekwencji i sprzedaży wejściówek.
– Szukamy osób przebojowych, energicznych, które potrafią pracować w bardzo dynamicznych warunkach – podkreśla Arlena Hamdi z Animatrii.
Parki i centra rozrywki mogą korzystać z leasingu. Komentarz Piotra Warmuły, eksperta EFL.
„Samo oferowanie atrakcji to za mało”.