Pomimo paniki, braków środków ochronnych i proroków zagłady, obecna sytuacja jest tylko tymczasowa. Theo Sanders, były dyrektor generalny Helix Leisure i obecny dyrektor generalny Sibyl Entertainment, głęboko w to wierzy.
Szef strategicznej firmy doradczej z Singapuru dla branży rozrywkowej, medialnej i technologicznej podzielił się trzema przemyśleniami na temat tego, w jaki sposób branża może osiągnąć lepsze wyniki niż „normalnie”.
1 – Nasze miejsce w społeczności
Jest to okazja do głębokiej refleksji na temat tego, co FEC oznacza dla społeczności, jako miejsce spotkań przyjaciół i rodziny poprzez zabawę. Co zrobiłbyś jutro inaczej lub lepiej dla społeczności, której służysz? Jak możesz się umocnić, dając, a nie biorąc, jako biznes, który twoja społeczność będzie oceniać w złych czasach?
2 – Zbuduj bardziej prężny biznes
Zastanów się teraz, gdybyś wiedział, że to nastąpi sześć miesięcy temu, co zrobiłbyś inaczej? Zapisz te rzeczy, ponieważ są szanse, że będą ostatnią rzeczą, o której myślisz, gdy znów nadejdą dobre czasy.
3 – Oglądaj, słuchaj i ucz się
Nie ma lepszego czasu, aby zostać socjologiem niż teraz.
Jak sobie radzisz ze swoimi zespołami? Czy była jakaś część Twojej firmy, którą mogłeś przenieść do pracy zdalnej? Czy transmisja na żywo z Twojej lokalizacji jest szansą w przyszłości, może za pośrednictwem e-sportu? Czy higiena będzie stałym punktem dla Twojej firmy, nawet po tym wszystkim? Jeśli masz grupę gości zorientowaną na turystykę, jakie kroki możesz podjąć, aby skuteczniej sprzedawać ofertę lokalnym mieszkańcom? Czy ludzie, którzy są przyzwyczajeni do spotkań towarzyskich w formie cyfrowej, są wystarczająco silni po cyfrowej stronie mocy?
Pełna wersja myśli Sandersa zostanie opublikowana w nadchodzącym majowym numerze InterGame, w formie drukowanej i cyfrowej.
tłum. z Intergame – Val B.