Purematic, dostawca rozwiązań do liczenia gości i kalkulacji czasu oczekiwania w kolejkach, wprowadza specjalny okres próbny dla właścicieli parków rozrywki. W tym czasie przez trzy miesiące można testować usługę bez zobowiązań. Cena: 1 euro za monitorowaną atrakcję.
Purematic za 1 euro dla parków rozrywki
Rozwiązania Purematic pozwalają na liczenie frekwencji, badanie obłożenia oraz szacowanie czasu oczekiwania do atrakcji w czasie rzeczywistym. Wyniki trafiają potem na wyświetlacze oraz raportowane są do aplikacji analitycznych, dostępnych także na smartfony.
Rozwiązania Purematic stosowane są m.in. w parkach rozrywki, aquaparkach, obiektach sportowych, kulturalnych, na eventach, a także w sklepach czy infrastrukturze publicznej. W Polsce korzysta z nich m.in. Suntago.

Fot. Purematic
Purematic: monitoring frekwencji w parku rozrywki
Demonstracyjny pakiet Purematic w zakresie liczenia czasu oczekiwania w cenie 1 euro za miesiąc obejmuje:
- monitorowanie czasu oczekiwania do jednej wybranej atrakcji (wyjście i wejście),
- wyświetlanie czasu na jednym ekranie,
- wyświetlanie czasu w aplikacji mobilnej.
Również za 1 euro można przez trzy miesiące testować system Purematic przeznaczony do liczenia gości:
- monitorowanie wyjścia i wejścia (do 12 metrów szerokości) – dwa skanery,
- wyświetlanie liczby gości na jednym ekranie,
- wyświetlanie liczby gości w aplikacji mobilnej.

Fot. Purematic
Z testowania systemu pure.AIS można zrezygnować bez dodatkowych opłat w dowolnej chwili. Po okresie próbnym ceny każdego z systemów w podstawowym pakiecie rosną do 99 euro za miesiąc z możliwością rozbudowy o kolejne atrakcje, skanery i funkcje za dodatkowymi opłatami.
W celu zamówienia wersji demo, należy kontaktować się bezpośrednio z Purematic.
CZYTAJ TAKŻE: Aquila – strefa pełna wrażeń. Jak innowacyjne rozwiązania audiowizualne tworzą magię Mandorii?