Promocja SUNTAGO: dwa dni zabawy w cenie jednego

Wszyscy Goście, którzy odwiedzą Suntago z biletem całodniowym, otrzymają voucher promocyjny na kolejną wizytę gratis ważny do 15.04.2022. Uprawnia on do wejścia do tych samych stref, co poprzedni bilet całodniowy i jest wręczany przy wyjściu z parku. Szczegóły oferty dostępne na oficjalnej stronie parkofpoland.com

Spokój i regeneracja pod palmami

Czas spędzony w tropikalnej temperaturze 32 stopni, w otoczeniu 740 prawdziwych palm i 18 basenów to idealny pomysł na relaks, regenerację i oderwanie się od codzienności. W Suntago do dyspozycji Gości są trzy strefy tematyczne – Jamango, Relax, Saunaria z Wellnes & SPA. Dwie ostatnie są dostępne wyłącznie dla Gości powyżej 16 roku życia. To właśnie tu w ciszy i spokoju Goście mogą zregenerować się i wypocząć w ogromnym basenie termalnym z jacuzzi i hydromasażami czy skorzystać z jednego z 8 basenów witalnych idealnie wpływających na dobre samopoczucie i wzmocnienie odporności. Świetnym dopełnieniem wodnej regeneracji jest strefa Saunaria. To tutaj do dyspozycji Gości jest 15 różnych saun i łaźni. Liczne seanse prowadzone przez Saunamistrzów sprawią, że korzystanie z saun przyniesie maksimum korzyści zdrowotnych i relaksacyjnych.

O prawdziwym relaksie i odprężeniu nie byłoby mowy, gdyby nie wyjątkowa oferta Wellness & SPA. Indywidualnie dopasowane zabiegi na ciało i twarz, bazujące na kosmetykach firmy Ziaja PRO ukoją zmysły i przyniosą ulgę nawet najbardziej wymagającym Gościom. Wśród bogatej oferty blisko 120 zabiegów można znaleźć wiele masaży i rytuałów, takich jak filipiński masaż muszlami, koreańskimi kulkami, hawajskimi kamieniami czy turecki rytuał hammam. Suntago to miejsce zarówno na kilka godzin, jak i dla tych, którzy chcą się cieszyć wakacyjną atmosferą jeszcze dłużej. Dla tej grupy przeznaczona jest wygodna baza noclegowa Suntago Village. Do dyspozycji Gości są 92 w pełni wyposażone, nowoczesne domki modułowe ze strefami zabaw dla dzieci, przestrzenią do grillowania oraz recepcją z mini delikatesami.  

Suntago Wodny Świat

Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa. Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2017 r., a koszt inwestycji wyniósł 170 mln EUR. Suntago Wodny Świat powstał we współpracy z partnerem strategicznym Unternehmensgruppe  WUND, który, przekazał swoje know how na temat budowy i zarządzania tak dużym obiektem. Kolejnymi partnerami strategicznymi Suntago są Samsung i Pepsi. 

Park of Poland

Park of Poland jest przedsięwzięciem stworzonym w XX roku przez Global City Holdings i stanowi priorytetowy projekt rozwojowy dla Spółki, a jego powstanie poszerzy branżę rozrywki w Polsce. Celem Spółki, zarządzanej przez CEO Idana Greidingera, jest zapewnienie rozrywki milionom gości z Polski oraz innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej, w parku oferującym atrakcje znane z innych obiektów na świecie. Pierwszym etapem inwestycji Park of Poland była budowa parku wodnego Suntago Wodny Świat oraz baza noclegowa Suntago Village.

Samsung

Suntago Wodny Świat to obiekt nie tylko dla wielbicieli tropików ale również innowacyjnych rozwiązań, więc nie mogło tam zabraknąć firmy Samsung. W specjalnej strefie zwiedzający będą mogli zapoznać się z wyjątkowymi możliwościami urządzeń Samsung m.in. lodówki Family Hub czy telewizora QLED 8K. Goście parku będą mieli też szansę testować smartfony z serii Galaxy S20, które wprowadzają zupełnie nowe doświadczenia i możliwości w fotografii mobilnej. Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED.

PepsiCo

Marka Pepsi została partnerem strategicznym Park of Poland, przez co uzyskała wyłączność na sprzedaż na terenie parku wodnego Suntago napojów i przekąsek z szerokiej gamy produktów firmy PepsiCo. Operator parku wodnego wraz z producentem Pepsi realizują wspólne działania marketingowe, które z pewnością docenią konsumenci. PepsiCo to światowy lider produkcji żywności i napojów, który ma w swym portfolio ponad 20 popularnych marek, takich jak Pepsi, 7UP, Mirinda i Lay’s. Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty koncernu miliard razy dziennie.

W Płocku powstanie nowy Aquapark
Oceanarium w Letnicy i Majaland w Osowej – miały powstać, ale mają wspólny problem

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu