„Pas Startowy”, czyli nowy kierunek rozwoju dla parków rozrywki

Parki rozrywki

„Samo oferowanie atrakcji to za mało”.

W dynamicznie rozwijającej się branży rozrywkowej samo oferowanie atrakcji to za mało – dziś kluczowe są niezapomniane doświadczenia, immersja oraz dodatkowe źródła przychodu. Odpowiedzią na te potrzeby jest nowy program – „Pas Startowy”, uruchomiony przez Grupę CLUE, która współpracuje z parkami rozrywki w całej Polsce w dziedzinie tworzenia multimedialnych, interaktywnych przestrzeni i immersyjnych rozwiązań dla parków tematycznych.

Skąd pomysł na „Pas Startowy”?

Pas Startowy to kolejny etap działań w ramach szerszego projektu „PARKujemy emocje”, prowadzonego przez Grupę CLUE. Jak przyznają jego twórcy, pomysł narodził się naturalnie – z licznych rozmów z właścicielami i managerami parków, którzy jasno komunikowali potrzebę nowych rozwiązań wspierających rozwój, zwiększenie rentowności i unikalności oferty. Obiekt rozrywki rodzinnej to nie tylko atrakcje, ale także cała infrastruktura taka jak obiekty gastronomiczne czy sklepy z pamiątkami. To ogromna część biznesu, która może generować znacznie większe przychody dla parku, jeśli będzie za nią szła odpowiednia strategia marketingowa i komunikacyjna. To ten element, który odpowiednio przygotowany z użyciem technologii multimedialnych może przynieść realny wzrost zysków.

Co kryje się za programem?

Pas Startowy to program doradczo-wdrożeniowy, stworzony przez zespół marketingu i doradców handlowych Grupy CLUE. Jego głównym celem jest rozszerzenie potencjału dochodowego parków – od dużych kompleksów rozrywki po mniejsze parki miniatur czy parki wodne.

Dzięki indywidualnemu podejściu, rozwiązania oferowane w ramach programu są dostosowywane do poziomu zaawansowania danego obiektu. Niezależnie od skali działalności, każdy park może znaleźć w nim wartość – od nowych stref gastronomicznych po innowacyjne elementy multimedialne, które zwiększają zaangażowanie odwiedzających i wydłużają czas spędzany w obiekcie.

Oferujemy gotowe, elastyczne rozwiązanie, które można dostosować do każdego obiektu dysponującego zapleczem gastronomicznym lub handlowym – zarówno istniejącym, jak i planowanym. Wdrażamy kompletny system obejmujący ekrany typu menu board, nagłośnienie oraz moduł zarządzania treścią. Taki zestaw umożliwia skuteczną realizację strategii marketingowej zarządzających obiektem, przyczyniając się do zwiększenia przychodów, a także generując dodatkowe zyski dzięki możliwości sprzedaży przestrzeni reklamowej.

Preferencyjna oferta od Partnerów Technologicznych!

W ramach programu parki zyskują również dostęp do preferencyjnych warunków współpracy z renomowanymi partnerami technologicznymi. Wśród nich znajdują się:

  • SoundCoreHero – wielokanałowy player audio z funkcją procesora DSP, dzięki któremu można zarządzać contentem audio oraz innymi systemami w parku.
  • Bose Professional – najwyższej klasy nagłośnienie dla wymagających przestrzeni zewnętrznych i wewnętrznych
  • Samsung – rozwiązania wyświetlania treści, menu boardy, ekrany LED i digital signage do zastosowań w przestrzeniach rozrywki.

Dzięki tej współpracy, uczestnicy programu mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów na sprzęt multimedialny.

Dlaczego „Pas Startowy”?

Nazwa programu nie jest przypadkowa. Jak obrazowo tłumaczy jeden z inicjatorów projektu:

Wyobraziłem sobie park rozrywki jako samolot, który zabiera ludzi w emocjonującą podróż. Jednak nawet najnowocześniejszy samolot nie wystartuje bez odpowiedniego pasa startowego. Tak samo park potrzebuje solidnego planu i zaplecza, by ruszyć w kierunku rozwoju i innowacji – Mówi Krystian Paszek, opiekun klienta biznesowego w Grupa CLUE.

Pas Startowy ma być właśnie takim fundamentem – miejscem, od którego zaczyna się biznesowa podróż w stronę wyższych przychodów i mocniejszej pozycji na rynku. Co więcej, według pierwszych szacunków, dobrze wdrożone rozwiązania w ramach programu mogą generować nawet 20–30% dodatkowego dochodu dla parku.

Dla kogo?

Program skierowany jest do obiektów rozrywkowych w Polsce – od tych najbardziej znanych, po mniejsze, lokalne inicjatywy. W lipcu rusza pierwsza faza projektu, w ramach której eksperci Grupy CLUE odwiedzą zainteresowane obiekty, by dopasować propozycje do realnych potrzeb.

Koszty i zasady udziału

Przystąpienie do programu oraz pierwsze spotkanie konsultacyjne są całkowicie bezpłatne. Koszty wdrożenia rozwiązań są kalkulowane indywidualnie, w zależności od potrzeb i możliwości danego parku.

Jak wygląda spotkanie?

Wizyta w ramach programu Pas Startowy to coś więcej niż analiza zasobów – to merytoryczna rozmowa przy kawie o możliwościach rozwoju, strategiach działania i potencjale wzrostu. Eksperci Grupy CLUE nie tylko identyfikują potrzeby, ale również prezentują sprawdzone rozwiązania, które przynoszą realne efekty. To spotkanie, które często staje się impulsem do odkrycia nowych kierunków i sposobów monetyzacji dostępnych zasobów i przestrzeni.

Jak się zgłosić?

Zgłoszeń do programu można dokonywać telefonicznie lub mailowo.

„Pas Startowy” to nie tylko nowy program – to nowy sposób myślenia o rozwoju parków rozrywki. Jeśli szukasz innowacji, które naprawdę się opłacają – to może być Twój moment na start.

Więcej informacji:

  • tel. 500 323 155
  • k.paszek@grupaclue.pl
  • www.parkujemyemocje.pl

Artykuł powstał w ramach współpracy z Grupą CLUE.

Czytaj także

Newsletter