Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na sześć rynków (Polska, Czechy, Słowacja, Estonia, Łotwa i Litwa). Poza organizacją imprez turystycznych planowane są również działania szkoleniowe i marketingowe, także w mediach własnych Disneya.
Itaka, jeden z wiodących graczy na rynku podróży oraz Disneyland w Paryżu, czyli legendarny park rozrywki, ogłosiły strategiczne partnerstwo, obejmujące sześć krajów, w tym również Polskę. Współpraca ta ma na celu pogłębienie ofert obydwóch obiektów – szczególnie dla rodzin z dziećmi.
„Po sukcesie współpracy z Energylandią, postanowiliśmy poszerzyć ofertę dla najmłodszych turystów i ich rodziców. Współpraca z Disneyland Paris, zwłaszcza w związku z Olimpiadą w Paryżu, ma dla nas szczególne znaczenie” – mówi Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w różnych formach pakietów prezentowanych przez Itaka Smart, w tym również z opcją dojazdu własnego. W ramach pakietów klientom ma zostać zapewniona kompleksowa opieka, obejmująca przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya. Już teraz można zakupić pakiet zawierający trzy wycieczki do Paryża z wizytą w parku rozrywki Disneyland Paris.
Oficjalna sprzedaż oferty Disneya rozpoczęła się 28 marca bieżącego roku.