Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej rozdane! Legendia z nagrodą

Najważniejsze i najbardziej prestiżowe nagrody w branży turystycznej rozdane. W trakcie 20. edycji Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT w Warszawie uhonorowano aż 16 podmiotów i instytucji. Złoty Certyfikat 2023 otrzymały Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe, natomiast Legendia została nagrodzona tytułem Najlepszego Produktu Turystycznego 2023.

Polska Organizacja Turystyczna jest instytucją mającą na celu wzmocnienie promocji kraju w dziedzinie turystyki. Podmiot analizuje światowe trendy, dba o rozwój polskich atrakcji i tworzy seminaria, szkolenia, czy imprezy promocyjne w branży. We wtorek (28 listopada br.) POT przyznał najważniejsze nagrody w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT. To wyjątkowy projekt wyłaniający najlepsze miejsca do zwiedzania oraz rekomendujący je gościom z kraju i z zagranicy. Zgłoszono 42 miejsca w kategorii Certyfikat POT, 10 produktów w kategorii Złotego Certyfikatu i 14 w kategorii Turystyczne Odkrycie Roku.

Fot. POT

– Tegoroczna jubileuszowa edycja była znakomitym pretekstem do podsumowania ostatnich dekad, a także drogi, jaką przeszła rodzima branża turystyczna. Przy tej wyjątkowej okazji, szczególne podziękowania kieruję pod adresem Regionalnych Organizacji Turystycznych, które od początku istnienia konkursu walnie przyczyniają się do wyboru absolutnie najlepszych produktów turystycznych – powiedział prezes POT Rafał Szmytke.

Legendia z prestiżowym wyróżnieniem

Najważniejszą nagrodę – Złoty Certyfikat POT – zdobyły Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe. W głosowaniu kapituła wybrała także 10 najlepszych produktów turystycznych, które wyróżniono Certyfikatem POT. W tym gronie znalazł się chorzowski park rozrywki Legendia.

Fot. POT (Paweł Cebula, dyrektor zarządzający w Legendii)

– Przyznanie przez Kapitułę Konkursu Certyfikatu dla Najlepszego Produktu Turystycznego 2023, to dla nas ogromna radość i zaszczyt, ale także poczucie odpowiedzialności. Od momentu rebrandingu w 2017 roku, już jako Legendia Śląskie Wesołe Miasteczko wytrwale pracujemy, aby zapewniać naszym gościom – zarówno z regionu, jak i spoza Śląska i Polski – zabawę na jak najwyższym poziomie. Pragniemy zmieniać wizerunek tego kultowego dla Ślązaków miejsca, jakim jest Śląskie Wesołe Miasteczko, które po latach trudnej przecież historii, przeistoczyło się w tematyczny park rozrywki dorównujący tym zachodnim. Certyfikat nie jest więc zwieńczeniem tej kilkuletniej pracy, ale impulsem do dalszego, intensywnego działania […] – komentuje Izabela Kieliś, manager ds. marketingu i sprzedaży w Legendii.

***

Pełną listę laureatów konkursu można znaleźć na tej stronie.

Rozmowa z Jarosławem Juszkiewiczem, rzecznikiem prasowym Planetarium – Śląskiego Parku Nauki w Chorzowie [WYWIAD]
IAAPA 2023 w Orlando – urządzenia największe [RAPORT]

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu