Świetna wiadomość dla fanów koreańskiego serialu Squid Game. Serwis Netflix jest na ostatniej prostej przy tworzeniu gry tematycznej o nazwie Squid Game: The Trials. Mowa o atrakcji pełnej rywalizacji i akcentów z popularnej telewizyjnej produkcji. Powstaje ona w Los Angeles.
Fenomen kasowego serialu od Netflixa sprawił, że na bazie jego popularności powstają kolejne projekty rozrywkowe. Jednym z nich będzie gra, w której uczestnicy powyżej 13. roku życia staną do rywalizacji z serią wyzwań. Czas zabawy wyniesie 70 minut. Dla lepszego odczuwania emocji gracze założą charakterystyczne dla produkcji zielone dresy. Część z nich otrzyma także popularne maski, tym samym ukrywając swoją tożsamość. Wyniki gry mają być prezentowane na dużej tablicy, podobnie jak to miało miejsce w serialu. Na ten moment nie ma jeszcze zbyt wielu szczegółów projektu. Nie wiadomo również, jak dokładnie będą wyglądać konkurencje i ilu graczy weźmie w nich udział.
– Sześć wyzwań wystawi twoje umiejętności na próbę we wciągającej rywalizacji, jak żadna inna – reklamuje tajemniczo swoją atrakcję Netflix.
Gra ma być jednym z elementów nowego projektu, natomiast kolejny dotyczy części rekreacyjnej. Atrakcja ma mieścić „nocny targ”, gdzie po zakończonej rywalizacji uczestnicy będą mogli kupić dania m.in. kuchni koreańskiej. W sklepie z kolei turyści zaopatrzą się w upominki i gadżety oparte o tematykę Squid Game. Kiedy zaplanowano debiut nowej gry? Już 6 grudnia. Bilety dostępne są w sprzedaży od 11 października. Ich cena waha się od 39 do 99 dolarów.
To nie pierwszy tematyczny projekt Netflixa. Popularny serwis streamingowy stworzył wcześniej rozrywkę bazującą na fabule serialu Bridgertonowie, czy Stranger Things. Do tego w Los Angeles funkcjonuje już restauracja o nazwie Netflix Bites, która serwuje dania inspirowane osobistościami kulinarnymi serwisu.
***
Najnowszy zwiastun kolejnego sezonu serialu Squid Game: