Park wodny Suntago ogłosił wyniki przetargu na kompleksową obsługę swoich działań w mediach. Zajmie się tym agencja Initiative z grupy reklamowej IPG Mediabrands. Pierwsze realizowane wspólne kampanie mają rozpocząć się już w maju.
Suntago wybiera Initiative
Initiative będzie realizować dla Suntago kampanie online i offline. Współpraca obejmie zarówno działania wzmacniające rozpoznawalności marki, jak i stymulujące sprzedaż. Wiadomo, że w ramach wspólnych projektów przewidywane są np. współprace z influencerami.
Jesteśmy dumni z możliwości współpracy z tak wyjątkowym klientem. Naszym celem jest skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców i wsparcie Suntago w dalszym wzroście – podkreśla Justyna Mazur, managing director w Initiative.
Współpraca Initiative z Suntago będzie opierać się na realizacji strategii mediowej zaproponowanej podczas przetargu. Pierwsze kampanie mają pojawić się w mediach w maju.
Kluczowe były dla nas: doświadczenie, strategiczne podejście oraz zrozumienie specyfiki naszej marki i grup docelowych. Initiative zaprezentowało kompleksową wizję rozwoju marki Suntago, która w pełni odpowiada naszym ambicjom. Doceniamy ich kreatywność, zaangażowanie i otwartość na współpracę – powiedział Idan Greidinger, prezes Park of Poland.
Suntago to największy zadaszony park wodny w Europie. Znajduje się we Wręczy, ok. 50 km od Warszawy.

Fot. Suntago
Oferuje liczne wodne atrakcje i formy relaksu w wielu strefach rozrywki i wypoczynku. To m.in. stale rozbudowywana strefa rodzinna Jamango, strefa relaksu, saunaria, oferta wellness & spa, gastronomia czy noclegi Suntago Village.
W tym roku Suntago powiększyło się o nową atrakcję – Crocodile Island. Przestrzeń w strefie Jamango zajmuje powierzchnię 1200 m kw. i składa się z czterech nowych sekcji: „Łodzi”, „Plaży”, „Lasu deszczowego” oraz „Ruin”. Suntago zainwestowało w jej stworzenie ponad 30 mln zł.

Fot. Suntago
Jak wynika z ostatnich badań, Suntago jest obecnie jedną z najchętniej odwiedzanych atrakcji turystycznych na Mazowszu.
CZYTAJ TAKŻE: Hossoland ogłasza nazwy atrakcji i ofertę gastronomiczną