Rozwiązania zbliżeniowe na czasy post Covid-19

Connect & GO, lider rozwiązań RFID dla branży rekreacyjnej, sportowej i atrakcji, zapewnia rozwiązania zbliżeniowe, które pomogą atrakcjom sprostać wyzwaniu postpandemicznego świata.

Connect & GO oferuje rozwiązania zbliżeniowe, które pomagają obiektom rekreacyjnym i rozrywkowym dostosować się do wyzwań stawianych przez COVID-19. Po ponownym otwarciu atrakcje będą musiały zapewnić gościom poczucie bezpieczeństwa poprzez wprowadzenie nowych środków, takich jak dystans społeczny, ograniczenie liczby odwiedzających i dodatkowe procedury sprzątania.

Technologia RFID firmy zapewnia proste i bezkontaktowe rozwiązania w zakresie kontroli dostępu, płatności bezgotówkowych, wirtualnego kolejkowania, kontroli zapełnienia i nie tylko.

Rozwiązania zbliżeniowe

Technologia RFID może pomóc ograniczyć kontakt ludzi w obrębie atrakcji. Opaski RFID firmy Connect & GO zawierają profile osób i pozwalają gościom zarządzać własną wizytą, dokonując zakupów, oceniając aktywności i nie tylko. Oznacza to, że mogą zamawiać jedzenie, płacić za przedmioty, a nawet dołączać do wirtualnych kolejek w poszukiwaniu atrakcji bez konieczności kontaktu fizycznego z personelem, dla dodatkowego spokoju.

„W tych niespotykanych czasach priorytetem było wysłuchanie pomysłów i obaw klientów, a dzięki szeroko zakrojonym dyskusjom przy okrągłym stole naszej firmie udało się opracować cały pakiet bezdotykowych produktów i usług, które może zaoferować na rynku. Z dumą pomagamy naszym klientom w poruszaniu się po nowej rzeczywistości”- mówi Anthony Palermo, współzałożyciel Connect & GO.

Kontrola zapełnienia

Wiele atrakcji będzie musiało ograniczyć liczbę wizyt bezpośrednio po pandemii, a także działać, aby uniknąć zatłoczenia hotspotów. Dzięki rozwiązaniom zbliżeniowym Connect & GO goście mogą wirtualnie stać w kolejce po przejażdżki i atrakcje. Po prostu używają swojego profilu online, aby zarezerwować miejsce i są powiadamiani SMS-em, gdy nadejdzie ich czas.

Zapobiega to tworzeniu się prawdziwych kolejek, a także umożliwia gościom odwiedzania innych części parku, wydawanie pieniędzy na przekąski lub towary i korzystania z wszystkich innych oferowanych udogodnień. Podczas gdy goście skanują swoje opaski na rękę podczas każdej interakcji na miejscu, operatorzy mogą również uzyskać w czasie rzeczywistym przegląd aktywności gości i zobaczyć, gdzie mogą gromadzić się tłumy.

Płatności bezgotówkowe

Platforma zbliżeniowa Connect & GO pozwala również gościom połączyć kartę płatniczą z opaską RFID lub załadować pakiet pre-paid. Pozwala im to łatwo płacić za produkty, żywność i usługi za pomocą skanu opaski, co prowadzi do zmniejszenia liczby kolejek, a także zmniejsza potrzebę gotówki, która może przenosić zarazki.

Ten rodzaj samoobsługowego modelu pozwala gościom cieszyć się dostosowanym do ich potrzeb doświadczeniem, jednocześnie ograniczając bliski kontakt z członkami zespołu lub innymi gośćmi. Same opaski są dozowane przez samoobsługowe kioski, co oznacza, że ​​cały proces jest bezdotykowy. Bezdotykowe ekrany samoobsługowe można również dodawać na stoiskach koncesyjnych, co oznacza, że ​​zamawianie jedzenia i napojów może być również zbliżeniowe, co prowadzi do szybszej obsługi.

Goście będą uważać na zdrowie i bezpieczeństwo w świecie po COVID-19. Ale wdrażając nowe środki bezpieczeństwa i ograniczając kontakt za pomocą takich rozwiązań, operatorzy mogą zacząć budować zaufanie i przyciągać odwiedzających.

Connect & GO ogłosił także niedawno, że współpracuje z Quebec Institute for Logistics Innovation (IILQ) w celu stworzenia rozwiązania dla szpitali zajmujących się leczeniem z koronawirusa.

Val B.

Odmrażamy parki
Disneyland otwiera się na pełnych obrotach!

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu