Connect & GO, lider rozwiązań RFID dla branży rekreacyjnej, sportowej i atrakcji, zapewnia rozwiązania zbliżeniowe, które pomogą atrakcjom sprostać wyzwaniu postpandemicznego świata.
Connect & GO oferuje rozwiązania zbliżeniowe, które pomagają obiektom rekreacyjnym i rozrywkowym dostosować się do wyzwań stawianych przez COVID-19. Po ponownym otwarciu atrakcje będą musiały zapewnić gościom poczucie bezpieczeństwa poprzez wprowadzenie nowych środków, takich jak dystans społeczny, ograniczenie liczby odwiedzających i dodatkowe procedury sprzątania.
Technologia RFID firmy zapewnia proste i bezkontaktowe rozwiązania w zakresie kontroli dostępu, płatności bezgotówkowych, wirtualnego kolejkowania, kontroli zapełnienia i nie tylko.
Rozwiązania zbliżeniowe
Technologia RFID może pomóc ograniczyć kontakt ludzi w obrębie atrakcji. Opaski RFID firmy Connect & GO zawierają profile osób i pozwalają gościom zarządzać własną wizytą, dokonując zakupów, oceniając aktywności i nie tylko. Oznacza to, że mogą zamawiać jedzenie, płacić za przedmioty, a nawet dołączać do wirtualnych kolejek w poszukiwaniu atrakcji bez konieczności kontaktu fizycznego z personelem, dla dodatkowego spokoju.
„W tych niespotykanych czasach priorytetem było wysłuchanie pomysłów i obaw klientów, a dzięki szeroko zakrojonym dyskusjom przy okrągłym stole naszej firmie udało się opracować cały pakiet bezdotykowych produktów i usług, które może zaoferować na rynku. Z dumą pomagamy naszym klientom w poruszaniu się po nowej rzeczywistości”- mówi Anthony Palermo, współzałożyciel Connect & GO.
Kontrola zapełnienia
Wiele atrakcji będzie musiało ograniczyć liczbę wizyt bezpośrednio po pandemii, a także działać, aby uniknąć zatłoczenia hotspotów. Dzięki rozwiązaniom zbliżeniowym Connect & GO goście mogą wirtualnie stać w kolejce po przejażdżki i atrakcje. Po prostu używają swojego profilu online, aby zarezerwować miejsce i są powiadamiani SMS-em, gdy nadejdzie ich czas.
Zapobiega to tworzeniu się prawdziwych kolejek, a także umożliwia gościom odwiedzania innych części parku, wydawanie pieniędzy na przekąski lub towary i korzystania z wszystkich innych oferowanych udogodnień. Podczas gdy goście skanują swoje opaski na rękę podczas każdej interakcji na miejscu, operatorzy mogą również uzyskać w czasie rzeczywistym przegląd aktywności gości i zobaczyć, gdzie mogą gromadzić się tłumy.
Płatności bezgotówkowe
Platforma zbliżeniowa Connect & GO pozwala również gościom połączyć kartę płatniczą z opaską RFID lub załadować pakiet pre-paid. Pozwala im to łatwo płacić za produkty, żywność i usługi za pomocą skanu opaski, co prowadzi do zmniejszenia liczby kolejek, a także zmniejsza potrzebę gotówki, która może przenosić zarazki.
Ten rodzaj samoobsługowego modelu pozwala gościom cieszyć się dostosowanym do ich potrzeb doświadczeniem, jednocześnie ograniczając bliski kontakt z członkami zespołu lub innymi gośćmi. Same opaski są dozowane przez samoobsługowe kioski, co oznacza, że cały proces jest bezdotykowy. Bezdotykowe ekrany samoobsługowe można również dodawać na stoiskach koncesyjnych, co oznacza, że zamawianie jedzenia i napojów może być również zbliżeniowe, co prowadzi do szybszej obsługi.
Goście będą uważać na zdrowie i bezpieczeństwo w świecie po COVID-19. Ale wdrażając nowe środki bezpieczeństwa i ograniczając kontakt za pomocą takich rozwiązań, operatorzy mogą zacząć budować zaufanie i przyciągać odwiedzających.
Connect & GO ogłosił także niedawno, że współpracuje z Quebec Institute for Logistics Innovation (IILQ) w celu stworzenia rozwiązania dla szpitali zajmujących się leczeniem z koronawirusa.
Val B.