Rozmowa z Gabrielą Szymaszkiewicz, Brand Managerem Grupy Clue, która organizuje szkolenie – PARKujemy emocje [WYWIAD]

„Widzimy olbrzymi potencjał w rozwoju branży atrakcji”

Fot. Gabriela Szymaszkiewicz

– Czym zajmuje się Grupa Clue?

– Jak głosi hasło firmy „włączamy dźwięk i obraz w emocje”. Projektujemy, a następnie integrujemy systemy audiowizualne w różnych branżach. Mówiąc jednak prościej, poprawiamy komfort korzystania z obiektów. Dzięki systemom zyskują goście i klienci. Mogą oni docenić wysokie walory nagłośnienia, akustykę czy odbiór obrazu. Wsparcie otrzymuje również personel. Poprzez automatyzację polepsza się wydajność obsługi klienta i jednocześnie redukujemy kolejki do kas biletowych. Nasze rozwiązania pozwalają zastąpić pracownika w niektórych obowiązkach. W efekcie może on zostać oddelegowany do pracy przy pilniejszych zadaniach.

– Realizacją, jakich projektów mogą się Państwo pochwalić?

– Trudno w kilku słowach opowiedzieć o portfolio realizacji. Współpracujemy z klientami z różnych gałęzi biznesu. Wdrażaliśmy nasze rozwiązania w parkach rozrywki, budynkach użyteczności publicznej, miejscach sakralnych, muzeach, obiektach sportowych czy hotelach i pomieszczeniach kongresowych. Mówiąc o konkretnych podmiotach i instytucjach, warto wymienić Energylandię w Zatorze, Narodowe Muzeum Techniki w Warszawie, stadion klubu Bruk-Bet Termalica Nieciecza czy Hotel Bania w Białce Tatrzańskiej. Co bardzo nas cieszy, klientów stale przybywa.

– Organizują Państwo szkolenie PARKujemy emocje. O jakim wydarzeniu mowa?

– Szkolenie wchodzi w skład szerszego, zaplanowanego na wiele lat projektu o identycznej nazwie. Chcemy stworzyć formułę popularyzującą poszerzanie branżowych horyzontów i kreowanie relacji pomiędzy parkami rozrywki. Pragniemy zbudować silną markę, która stanie się przestrzenią do prezentacji rozwiązań technologicznych, wymiany biznesowej myśli i doradztwa w zakresie integracji rozwiązań multimedialnych. Wracając jednak do samego warsztatu, mówimy o pierwszym akordzie nowego projektu. Odbędzie się on 30 marca br. w warszawskiej siedzibie naszego partnera firmy Samsung (ul. Postępu 14). Już dziś serdecznie zapraszamy na wydarzenie.

– Na pierwszy rzut oka intryguje nazwa projektu…

– To gra słów. Wyraz „PARK” stanowi nawiązanie do branży parków rozrywki. Chcemy w ten sposób złożyć ukłon w kierunku sektora atrakcji. Cała zbitka „PARKowanie emocji” odnosi się z kolei do dostarczania uczuć, w tym zabawy, satysfakcji i rozrywki. W połączeniu fraz chcemy przekazać komunikat: skupiamy się na parkach rozrywki i wyposażaniu ich w pozytywną energię.

– Skąd inspiracje na stworzenie szkolenia?

– Decyzja o inauguracji nowej formuły to pokłosie ubiegłorocznego I Forum Atrakcji Rodzinnych 2022, którego Grupa Clue została strategicznym sponsorem. Poznaliśmy wówczas wielu przedstawicieli branży atrakcji, którzy czuli się na spotkaniu jak ryba w wodzie. Podczas eventu uczestnicy podejmowali dyskusje na ten kierunków rozwoju parków rozrywki, jednocześnie prezentując wiele ciekawych koncepcji biznesowych. To merytoryczne, a zarazem niezwykle przyjemne wydarzenie odebraliśmy jako sygnał: jest olbrzymia ochota na rozwój i prowadzenie dialogu. Wychodząc więc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, postanowiliśmy zorganizować pierwszą odsłonę nowego szkolenia PARKujemy emocje.

Fot. Grupa Clue (I Forum Atrakcji Rodzinnych 2022 cieszyło się dużym zainteresowaniem)

– Precyzując, dla jakich przedsiębiorców dedykowany jest event?

– Stawiamy na formę warsztatową przeznaczoną dla właścicieli, managerów i zarządców obiektów atrakcji. Głównie parków rozrywki, lunaparków i miejsc rekreacji. Podczas spotkania zamierzamy scalić branżę. Chcemy zaprezentować nowoczesne technologie audiowizualne oraz przekazać praktyczną wiedzę know-how w zakresie funkcjonowania rozwiązań w biznesie.

– Czego dowiedzą się uczestnicy eventu?

– Warsztaty zostaną podzielone na dwa główne segmenty wystąpień prelegentów. Przedstawiciele firmy Samsung: Paweł Zaworski oraz Marcin Warżel zaprezentują ofertę produktową oraz case study rozwiązań w parkach rozrywki na świecie. Z pewnością usłyszymy o nowoczesnych ścianach ledowych, ekranach multimedialnych oraz bardzo ciekawym produkcie – MagicINFO. Drugi segment wystąpień będzie dotyczył inteligentnego zarządzania parkiem – SoundCoreHero. Tutaj głos zabiorą Radosław Janusz oraz Przemysław Wolski z Grupy Clue. System pozwala na strefowe zarządzanie dźwiękiem w obiekcie w prosty i intuicyjny sposób z każdego miejsca.

– Oprócz wystąpień prelegentów z jakich innych części będzie składać się wydarzenie?

– Event PARKujemy emocje to nie tylko wykłady, ale także spacer po showroomie z prezentacją sprzętu firmy Samsung. Kolejny ważny punkt wydarzenia to sesja Q&A, gdzie liczymy na żywą dyskusję i elektryzującą wymianę myśli. Pojawi się także element rywalizacji, lecz na razie szczegółów nie chcemy zdradzać. Finał szkolenia zapowiada się smakowicie, ponieważ na uczestników czeka przejazd do Cook Story, a tam wspólne ucztowanie z kuchnią na żywo. Oczywiście całemu spotkaniu będzie towarzyszyć networking i rozmowy o technologiach. Kolacja ma być przedostatnią częścią dnia, a wydarzenie zamknie wspólna wizyta w jednym z warszawskich Sky Barów z widokiem na nocną panoramę miasta. To idealna okazja, aby w luźnej atmosferze porozmawiać o biznesie lub sprawach mniej oficjalnych.

– Jak ważne dla środowiska jest poznawanie nowych ludzi i nawiązywanie relacji biznesowych?

– Uczestnictwo w I Forum Atrakcji Rodzinnych pokazało nam, że branża jest otwarta na współpracę. To świetny sygnał. Nie zaobserwowaliśmy niezdrowej rywalizacji, a raczej wzajemne oferowanie wsparcia i dzielenia się biznesowymi doświadczeniami. Takie podejście gwarantuje wiele korzyści. Wierzymy więc, że podobna tendencja będzie się uwidaczniać na naszym szkoleniu. Warto odnotować, że w Polsce rynek parków rozrywki wciąż nie został nasycony, a potrzeby konsumentów stale rosną. Oznacza to, że pojawia się olbrzymi potencjał do rozwoju branży.

Fot. Grupa Clue (I Forum Atrakcji Rodzinnych 2022 pozwoliło uczestnikom nawiązać wiele biznesowych relacji)

– Ruszyły już zapisy na wydarzenie? Liczba miejsc jest ograniczona?

– We wtorek, poprzez newsletter naszego partnera – portalu parkmag.pl, poinformowaliśmy po raz pierwszy o evencie. Tego dnia ruszyły też zapisy na wydarzenie. Liczba miejsc jest ograniczona i obowiązuje pierwszeństwo rezerwacji. Warto więc jak najszybciej odwiedzić naszą stronę. Zapisu można dokonać poprzez witrynę: https://grupaclue.pl/parkujemy-emocje/.

– Szkolenie jest bezpłatne?

– Tak. Organizator pokrywa koszty uczestnictwa w wydarzeniu. Mowa  o udziale w evencie i noclegu. Chcemy zachęcić przedstawicieli branży do aktywnych spotkań. Dzięki takiemu podejściu wykonamy pierwszy krok ku nowej tradycji rozmów o wdrażaniu technologii w parkach rozrywki.

– Dużo mówimy o rozwoju branży atrakcji. Pytanie więc, czy doganiamy Zachód?

– W tym obszarze widać wyraźny progres. Z pewnością obserwowalibyśmy lepszą sytuację, gdyby nie pandemia i wybuch wojny na Ukrainie. Oba czynniki skutecznie zahamowały zainteresowanie naszym lokalnym podwórkiem. Jednak jako kraj łapiemy oddech i już widać światełko w tunelu. Parki chcą inwestować w rozwój infrastruktury, a zachodnie firmy spoglądają na nas z coraz większym zainteresowaniem. Obserwujemy trend wznoszący, co powinno cieszyć całą branżę. Chcemy, aby ten temat wybrzmiał podczas szkolenia PARKujemy emocje, na które jeszcze raz serdecznie zapraszamy!

Rozmawiał Kamil Lech

 

Zapisy na event PARKujemy emocje: https://grupaclue.pl/parkujemy-emocje/

Fot. Zrzut ekranu strony PARKujemy emocje

[Artykuł sponsorowany]

W kwietniu gotowy będzie nowy park rodzinny Dolina Dinozaurów
Holenderski pomysł na ławki… z odchodów słoni

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Menu