AI w turystyce i parkach rozrywki. Jak sztuczna inteligencja może ci pomóc? 

Parki rozrywki

Jak skutecznie korzystać z dostępnych narzędzi AI? Pytamy ekspertów.

ChatGPT, Midjourney czy Gemini – o tych narzędziach AI słyszał chyba każdy. Jednak słyszeć, a potrafić je wykorzystać w praktyce, to dwie różne rzeczy. Sztuczna inteligencja może znacznie usprawnić działania niejednego przedsiębiorstwa. Czy to parku rozrywki, czy też aquaparku, muzeum lub innych obiektów indoorowych. AI ma ogromny potencjał w optymalizowaniu pracy różnych sektorów – marketingu, gastronomii oraz sprzedaży biletów. Jak skutecznie korzystać z dostępnych narzędzi? Zapytaliśmy o to ekspertów. 

AI: ile wiemy o sztucznej inteligencji?

Według badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego z 2024 roku, ty…

Zaloguj się i przeczytaj!

Resztę artykułu przeczytasz po zalogowaniu. Pozostało nadal 80% treści. Zaloguj się i zostań z nami na dłużej!

Załóż konto Parkmag.pl

Czytaj także

Newsletter