Pierwszy raz w historii AV Awards o nagrodę ubiega się muzeum z Polski. Muzeum Mleka w Grajewie znalazło się wśród 8 inwestycji w kategorii “Entertainment Project of the Year”.
Otwarte w 2016 roku Muzeum Mleka jest atrakcją turystyczną o rosnącej popularności. Jest to pierwsza i obecnie jedyna tego typu placówka w naszym kraju. Ekspozycja została zaprojektowana tak, aby była jak najbardziej interaktywna. Najlepszym rozwiązaniem okazały się być nowoczesne technologie, takie jak: dotykowe monitory, holoboxy, nowoczesny system nagłośnienia, technologię RFID, mapping 3D, a nawet dotykowa farba!
Głównym celem było jak największe zaciekawienie zwiedzających tematyką ekspozycji. Nowoczesne technologie okazały się być strzałem w 10’tkę. Do Grajewa zaczęli przybywać turyści z całej polski a nawet zagranicy.
Muzeum Mleka stanowi świetną atrakcję dla osób w każdym wieku. Obiekt staje się coraz popularniejszy wśród wycieczek szkolnych – młodzież coraz chętniej czerpie wiedzę o mleczarstwie i znaczeniu mleka.
Rosnąca popularność i nietuzinkowy sposób przekazywania informacji przyczyniły się do zakwalifikowania Muzeum Mleka do finału prestiżowego konkursu AV Awards. Każdego roku do plebiscytu zgłaszają się firmy z branży audiowizualnej, które prezentują najciekawsze inwestycje. W konkursie biorą udział na przykład: multimedialne muzea, parki rozrywki, siedziby globalnych korporacji a nawet spektakularne wnętrza centrów handlowych. Zapraszamy do odwiedzin Muzeum Mleka i trzymamy kciuki za wygraną!