Na stoisku kaliskiej firmy w Paryżu najbardziej rzucał się w oczy automat redemption o nazwie Ninja Challenge. To typowa rzucanka, z tym że zamiast woreczkami z fasolą, czy piłeczkami, tutaj rzucamy shirjukenami wykonanymi z tkaniny.
Magic Play podzielił swoje stoisko na dwie części i tak zwiedzający mogli podziwiać automaty polskiej firmy po obu stronach alejki. Po jednej stronie znalazły się strzelnica wodna Zombie Outbreak, strzelnica laserowa stylizowana na dziki zachód – Wild West Shootout, loteryjka Lolipops, zbijak Crazy Frog oraz dwa bujaki Moto X i Moto 3, oba z ekranami LCD.
Po drugiej stronie znalazło się miejsce na typowego boxera firmy z wyświetlaczem mozaikowym, automat redemption The Capsule Show, łapę szczęścia UFO Crane oraz automat video redemption Pizza Express.
Magic Play konsekwentnie wprowadza na polski rynek automaty redemption, toteż nic dziwnego, że na stoisku w Paris Expo Centre pojawiła się witryna Strefa Nagród oraz automat do “połykania” biletów Ticker Eater.
Na zdjęciu: Dominik Wojciechowski i Sebastian Chabierski.
Val B.