Na stoisku kaliskiej firmy w Orlando najbardziej rzucał się w oczy nowy automat House Zombie, a zaraz po nim prezentowany już wcześniej w Paryżu automat redemption o nazwie Ninja Challenge.
Ten ostatni, to typowa rzucanka, z tym że zamiast woreczkami z fasolą, czy piłeczkami, tutaj rzucamy shirjukenami wykonanymi z tkaniny.
Magic Play swoje stoisko na IAAPA w USA urządził w postaci tzw. open space na czerwonym dywanie. Zwiedzający mogli podziwiać automaty polskiej firmy dosłownie z każdej strony. Po jednej stronie znalazły się strzelnica wodna Zombie Outbreak, loteryjka Lolipops oraz automaty videmption Fly O’Clock z charakterystycznym okrągłym ekranem i Timberman.
Na stoisku Magic Playa w Orlando znalazło się miejsce także na typowego boxera firmy z wyświetlaczem mozaikowym, automaty redemption The Capsule Show, Sweet Spinner i Magic Numbers, łapę szczęścia UFO Crane oraz dwa automaty video redemption Pizza Express.
Magic Play konsekwentnie wprowadza na polski rynek automaty redemption, toteż nic dziwnego, że na stoisku w Orange County Expo Centre pojawiła się witryna Strefa Nagród oraz automat do “połykania” biletów Ticker Eater.
Załoga Magic Playa na targach IAAPA 2019 w Orlando na tle stoiska
Val B.