Branża turystyczna będzie musiała walczyć z ludzkim strachem

Branże turystyczne w Wielkiej Brytanii i USA wymyślają nowe sposoby zapewnienia ludzi, że podróżowanie jest bezpieczne po zniesieniu blokad i zwiększeniu turystyki.

Przemysł turystyczny na całym świecie ogromnie ucierpiał, ponieważ ludzie zostają w domu, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa. Obecnie branża obawia się, że ludzie będą się bali podróżować, nawet jeśli pozwoli na to rząd.

Tworzenie standardowego znaku branżowego dystansującego społecznie

Brytyjski urząd turystyczny planuje wprowadzić symbol fizycznych odległości dla atrakcji i hoteli. Ten symbol pomoże zapewnić podróżujących, że odwiedzanie tej lokalizacji jest bezpieczne.

Dyrektor generalna organizacji Visit Britaini, Patricia Yates, powiedziała w wywiadzie dla programu BBC Radio 4 Today, że jej zdaniem „nastąpi prawdziwa zmiana naszych zachowań”.

Visit Britain będzie rozmawiać z ministrami, aby przekonać ich do zachęcania do turystyki po wygaszeniu epidemii.

Chciałaby, aby przekaz rządu „był tak samo jasny, kiedy zacznie ogłaszać zniesienie blokady, tak by każdy zrozumiał, że społecznie odpowiedzialne jest wychodzenie i podróżowanie”.

Istnieje obawa, że po tak skoordynowanej kampanii nakłaniającej ludzi do pozostania w domu, ludzie będą bali się wrócić. Może być potrzebna kolejna kampania, aby zachęcić ludzi do opuszczenia domów, gdy rząd stwierdzi, że jest to bezpieczne.

Procedury bezpieczeństwa w USA, aby wzbudzić zaufanie podróżnych

US Travel Association opublikowało dokument, który pomoże „wzbudzić zaufanie podróżnych, wykazując, że firmy turystyczne odpowiednio koncentrują się na ich zdrowiu i bezpieczeństwie”.

Ten dokument został stworzony przez hotele, lotniska, atrakcje, restauracje, doradców turystycznych, ekspertów medycznych i nie tylko, aby stworzyć „podstawowy zestaw” wytycznych bezpieczeństwa. Opierają się one na stopniowym podejściu do ponownego dopuszczenia podróży.

Niektóre wytyczne obejmują:

– Wdrożenie strategii w celu zmniejszenia ryzyka transmisji COVID-19 dla pracowników i klientów. Obejmuje to dodatkowe środki higieny, stosowanie środków ochrony osobistej i zachęcanie do dystansu społecznego poprzez oznakowanie i rekonfigurację przestrzeni publicznych.
– Wdrażanie, w miarę możliwości, rozwiązań bezdotykowych w zakresie sprzedaży biletów, odprawy, płatności i innych.
– Przyjęcie ulepszonych procedur sanityzacji. Środki dezynfekujące do rąk powinny być stosowane w miejscach publicznych, zwłaszcza powierzchnie często dotykane powinny być czyszczone częściej.
– Promowanie badań zdrowia pracowników. Przejrzyj swoje zasady, aby umożliwić pracownikom łatwiejsze pozostanie w domu, jeśli wystąpią objawy.

Wreszcie, dokument podkreśla, że jest to „wspólna odpowiedzialność”, a podróżnicy i branża turystyczna muszą zrobić wszystko, aby pokonać COVID-19.

Nie wszystkie atrakcje będą mogły zostać ponownie otwarte zgodnie z nowymi planami, ponieważ dystans społeczny zmniejsza pojemność. Dreamland Margate ogłosił, że nie zostanie ponownie otwarty na sezon 2020.

Uruchomiona została nowa platforma wspierająca firmy z branży turystycznej o nazwie HTTA.US. Połączy tych w branży, którzy stracili pracę i pomoże im utrzymać kontakty z kluczowymi organizacjami i stowarzyszeniami.

Blooloop – tłum.  Val B.

Gatorland Floryda gotowy na otwarcie
UNESCO ostrzega, że 13% muzeów może nigdy nie zostać ponownie otwarte

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu