Aplikacja do dystansowania

Bezpłatna aplikacja do dystansowania społecznościowego, która pomaga bezpiecznie otwierać lokacje

Firma Crowd Solo opracowała aplikację do dystansowania społecznościowego, która ma pomóc w bezpiecznym ponownym otwarciu rozrywkowych miejsc tematycznych po Covid-19. Aplikacja posiada system rezerwacji atrakcji i zarządzania kolejkami z alarmami zbliżeniowymi w czasie rzeczywistym, zapewniając operatorom natychmiastowy wgląd w ruchy gości, aby uniknąć zgromadzeń.

Crowd Solo opracowała aplikację mobilną BEZPŁATNĄ dla wszystkich miejsc z biletami wstępu, w tym parków rozrywki, zoo, muzeów i centrów kultury, a teraz szuka zainteresowanych firm i informacji zwrotnych od branży, aby wsparły dalszy rozwój tego oprogramowania.

Peter Cliff, dyrektor kreatywny w Holovis wyjaśnia:

„Zależy nam na tym, aby pomóc branży, którą kochamy, postawić ją na nogi tak szybko i tak bezpiecznie, jak to możliwe. Wydaje się prawdopodobne, że w najbliższej przyszłości pojawi się potrzeba pewnego rodzaju bezpiecznego zarządzania tłumem, co oznacza, że ​​atrakcje i miejsca rozrywki będą musiały dostosować się i nauczyć się obsługiwać inaczej, aby zapewnić gościom spokój ducha i pewność ponownych odwiedzin.

„Uważamy, że Crowd Solo może znacznie pomóc w tym procesie, zapewniając nam odpowiedzialność społeczną i tworząc bezpieczne miejsca do odwiedzenia. Opierając się na nieformalnych rozmowach, nasze początkowe koncepcje zostały pozytywnie przyjęte, dlatego jesteśmy teraz gotowi dokładniej przetestować zapotrzebowanie rynku. Podstawowa aplikacja będzie dostępna w ciągu najbliższych czterech do sześciu tygodni.”

Jak to działa

Obsługiwany przez silnik analizy danych Holovis DeepSmarts Crowd Solo wizualizuje ruchy gości, dzięki czemu operatorzy mogą stale monitorować efektywność działania ich obiektu, zwłaszcza wokół punktów zapełniania atrakcji. Dane Heatmap są przeglądane w czasie rzeczywistym, aby pomóc zwiększyć pojemność, wesprzeć plany zatrudnienia i bezpiecznie zarządzać atrakcjami.

Goście będą pobierać aplikację mobilną na swój telefon i używać jej jako jedynego sposobu rezerwacji atrakcji dla siebie i swojej rodziny podczas całej wizyty. Śledząc każdego gościa, dane aplikacji przedstawiają dokładną pozycję „stanu parku”. Informacje w czasie rzeczywistym sugerują optymalne strategie zarządzania gośćmi, dzięki czemu operatorzy mogą natychmiast działać na podstawie tych informacji, tak aby poprawić przepływ gości i uniknąć niepożądanych zgromadzeń, przekierowując gości do innych obszarów parku. Dzięki pełnemu wglądowi operatora utrzymywana jest świadomość sytuacyjna w całym systemie sieciowym.

Aby włączyć system Crowd Solo, nie jest wymagany żaden nowy sprzęt fizyczny ani zmiany infrastruktury, ponieważ wykorzystuje on kombinację zaawansowanych technik śledzenia pozycji, które są już nieodłączne w urządzeniach BYOD podłączonych do standardowych systemów operacyjnych parku.

Korzyści

Dzięki możliwości śledzenia każdy gość zostanie również poinformowany o wskaźnikach odległości społecznościowych w stosunku do wszystkich innych gości, a system zapewnia zarówno dźwiękowe, jak i wibracyjne odpowiedzi zwrotne ostrzegające, jeśli goście są zbyt blisko. Można też dodać element zabawy do dystansu społecznego.

Zaawansowane funkcje, takie jak obciążenie atrakcji, raporty termowizyjne, statystyki popularności przejażdżek, niestandardowe raporty wglądu oraz integracja z istniejącymi bezgotówkowymi metodami płatności są również częścią mapy drogowej produktu jako funkcje dodatkowe, dzięki czemu aplikacja jest potencjalnym portalem do pełnej obsługi gości.

„Nasze zespoły projektowe i programistyczne z pasją pragną przyczynić się do ponownego uruchomienia branży i uważają, że może to być narzędzie zmieniające warunki, które pomoże każdemu centrum rozrywki lub centrum kulturalnemu przyspieszyć plany ponownego otwarcia, gotowe na wypadek złagodzenia zasad dystansu społecznego”, kontynuuje Cliff.

„Crowd Solo pomoże operatorom szybko poruszać się w celu osiągnięcia optymalnych, bezpiecznych miejsc w obiektach, ponieważ jest w stanie zapewnić gościom i zespołom operatorów wysoce adaptacyjne narzędzie umożliwiające bezpieczne odwiedzanie, przewidywanie i zarządzanie ruchami gości, unikanie niebezpiecznych kolejek i generalnie pomoc w dostarczaniu kolejnych wspaniałych dni.”

Zainteresowani mogą pisać do autora: peter.cliff@holovis.com

Tłum. Val B.

W Bangladeszu też kryzys. Operatorzy parków rozrywki apelują do rządu
Odmrażamy parki

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu