Włoska spółka M.P. Group znana wcześniej jako Memo Park ma w swojej ofercie wiele karuzelek i bujaków. Najlepiej sprzedają się jednak te, które wykorzystują postacie znane z telewizyjnych kreskówek. Cóż, jak to powiedział inżynier Mamoń z Rejsu Piwowskiego – “lubimy te piosenki, które już znamy”.
Podobna zasada funkcjonuje na rynku urządzeń rozrywkowych. Dzieciaki chętniej podchodzą do tych, które już znają np. z telewizji.
The Peppa Basket jest tego przykładem. Ten licencjonowany produkt jest przeznaczony dla dwóch małych graczy. Opcjonalnie firma montuje w nim dystrybutor biletów, które to jak powszechnie wiadomo, dzieciaki uwielbiają.
Kto wie, może dzięki światowemu sukcesowi serii kreskówek dla dzieci w wieku przedszkolnym – The Peppa Pig, ten pierwszy na świecie automat do gry w kosza The Peppa Basket pomoże Wam zwiększyć ruch w lokalizacji i co najważniejsze zwiększyć przychody.
Z licencjonowanych urządzeń sygnowanych marką Peppa Pig można już zestawić mały ogródek dla dzieci. M.P. Group ma już bowiem w swojej ofercie bujaka z Peppą i karuzelkę.
Najbliższa okazja by “poświntuszyć” na koszykówce The Peppa Basket będzie w dniach 17-19 września w Paryżu na targach IAAPA Expo Europe.
Val B.