W blasku fajerwerków i na placu pełnym zwiedzających oficjalnie zainaugurowano atrakcję na rok 2024: Wolf Legend, wieżę Drop & Twist Tower dla szukających mocnych wrażeń rodzin i śmiałków w każdym wieku, niezwykle wciągającą, jedyną w swoim rodzaju przygodę, która potrafi pobudzić wyobraźnię i emocje kilku pokoleń.
Przyciągająca wzrok atrakcja, otwarta przez cały sezon w sercu parku, została udostępniona publiczności przez dyrektor generalną Gardaland, Sabrinę de Carvalho, poprzez innowacyjne „przecięcie wstęgi”: płonącą pochodnią.
„Wolf Legend” czerpie inspirację z kluczowej postaci nowej atrakcji: majestatycznego wilka o długości ponad 16 metrów, który rażony klątwą został zamieniony w kamień z szeroko otwartymi ogromnymi szczękami. Zwiedzający są zachęcani do rzucenia wyzwania wysokości poprzez odważny rytuał: rzucenie się w paszczę kamiennego wilka, aby przełamać klątwę, która go więzi. Przygoda z Legendą Wilka zaczyna się już przy portalu wejściowym, gdzie imponujący pień drzewa na skutek klątwy nabrał cech majestatycznego zwierzęcia. Następnie poszukiwacze przygód wsiadają do gondoli i przy dźwiękach rytualnej pieśni zaczynają wspinać się na ośmiokątną wieżę otoczoną błyszczącymi symbolami do rozszyfrowania i niezwykłymi efektami świetlnymi. Dopiero gdy osiągną najwyższy punkt atrakcji, spadają z 25 metrów w paszczę wilka, przelatując przez gęste kłęby dymu. Goście mogą kilkakrotnie wspiąć się i spadać oraz wielokrotnie obracać się wokół wieży, aby uzyskać niezapomniane i wyjątkowe wrażenia przed ostatecznym spadkiem.
„Wolf Legend został wymyślony i zaprojektowany przez zespół kreatywny Merlin Entertainments po wysłuchaniu i ocenie próśb gości parku na podstawie ankiet, które stale przeprowadzano na terenie parku” – komentuje Sabrina de Carvalho, dyrektor generalna Gardaland. „Dlatego jesteśmy pewni, że spotka się to z przychylnością naszej publiczności, której chcemy zaoferować pełne, ekskluzywne i magiczne doświadczenie”.
Dlatego Gardaland nadal inwestuje, aby wzmocnić swoją pozycję ośrodka turystycznego na poziomie europejskim i potwierdzić swoją pozycję czołowego gracza w branży rozrywki dla całej rodziny. „Każdego roku inwestujemy w infrastrukturę, w zarządzanie atrakcjami i usługi”, mówi dyrektor generalny de Carvalho. „Całkowita inwestycja na bieżący sezon wynosi około 14 milionów euro. Liczba ta obejmuje zarówno utworzenie nowej atrakcji i organizację przedstawień w Parku, jak i inicjatywy i nadzwyczajną konserwację całego Gardaland Resort, w tym trzech hoteli i SEA LIFE”.
Tymczasem statystyki frekwencji w Parku potwierdzają, że 54 procent gości to Włosi, ale są też obcokrajowcy, zwłaszcza z terenu Niemiec. „Każdego roku przyjmujemy miliony gości i również w bieżącym sezonie rezerwacje są zgodne z prognozami. W sezonie letnim chcemy odnotować obłożenie na poziomie 95-98%, podobnie jak w latach ubiegłych”. Strategiczne położenie Gardalandu pozwala odwiedzającym nie tylko cieszyć się dniami w Parku i relaksem w dużym parku wodnym, ale także podróżować do pobliskich miast sztuki, wracając jednak, aby pozostać w sercu rozrywki nad jeziorem Garda. „Celem Gardaland Resort jest podbicie serc całej rodziny nowymi doświadczeniami” – potwierdza Sabrina de Carvalho.
Wśród nowości sezonu program na froncie spektakli jest !MPOSSIBLE w Gardaland Theatre, spektakl magii i iluzji, który w bardzo krótkim czasie podbił serca małych i dużych, a w kinie 4D ponadczasowy klasyk: LOONEY TUNES™ 4D. Na alejach parku zespoły animacji ulicznej przyprowadzają tancerzy, piosenkarzy, magów, smoka ze swoim dzielnym rycerzem i wielu innych artystów, aby zaskoczyć gości zabawnymi przygodami.
Od 15 czerwca do 8 września Gardaland wkracza w sezon letni z Gardaland Night is Magic – wieczorne otwarcia do 23:00, oferując gościom 13 godzin czystej zabawy i mnóstwo nowych emocji, we wspaniałej wieczornej scenerii jeziora Garda.
Val B.