W zeszłym roku świat zmroziło odkrycie, że Hello Kitty to nie kotka, ale mała dziewczynka (my w to nie wierzymy – kot to kot). Dziewczynka to czy kotka – teraz ma poświęcony sobie park tematyczny w Chinach, w prowincji Zhejiang.
Nowy park tematyczny poświęcony w 100% Hello Kitty powstał na terenie 9,5 ha z okazji 40 rocznicy jej „urodzin” i kosztował inwestorów w przeliczeniu na złotówki ponad 1 250 000 000.
Za inwestycję odpowiedzialna jest japońska firma Sanrio, właściciel praw do wizerunku kotki, a także kalifornijska Hattena Group, która zaprojektowała park poświęcony popularnej w Chinach postaci.
Co oferuje nam park? Diabelskie młyny, rollercoastery, inscenizacje, zdjęcia z przebranymi za kotki aktorami, a także wielki niczym zamek Myszki Miki w Disneylandzie pałac Hello Kitty i hotel z 343 luksusowymi pokojami dla gości.
Inwestycja spotyka się z nieprzychylnymi opiniami ze strony niezadowolonych z designu parku rozrywki krytyków. Ale czy to stanie na drodze najpopularniejszej bezustej kotki świata?