Topgolf Entertainment, globalna sieć sportowo-rozrywkowa kontynuuje ekspansję na Florydzie w USA, tworząc dwa nowe obiekty w miastach Lake Mary i St Petersburgu.
Punkt w Lake Mary firma uruchomiła niedawno, a w St Petersburgu ma to zrobić w ciągu najbliższego miesiąca.
Chris Callaway, dyrektor ds. Rozwoju w Topgolf, powiedział: „To, co zaczęło się jako technologia, która ulepszyła grę w golfa, obejmuje teraz szereg niezrównanych wrażeń, w tym innowacyjne sposoby gry osobiście, wirtualnie lub cyfrowo.
„Do naszych obiektów marki Topgolf zapraszamy gości, w tym golfistów i nie-golfistów, do gry punktowej za pomocą mikroczipowych piłek, które natychmiast pokazują dane o wydajności (w tym dokładność i odległość) na ekranie telewizorów w lokalu i na polu. Oprócz gry oferujemy menu szefa kuchni, napoje z górnej półki, elastyczne przestrzenie na imprezy prywatne i muzykę. Całoroczny harmonogram imprez obejmuje takowe dla dzieci i rodzin, ligi społeczne, turnieje golfowe, lekcje oraz inne zajęcia i zabawy.”
Miejsca w Lake Mary i St Petersburgu będą zatrudniać ponad 400 pełnoetatowych i niepełnoetatowych współpracowników w ciągu następnego roku i spodziewają się obsłużyć około 450 000 gości rocznie.

Topgolf Entertainment to firma z siedzibą w Dallas oferująca klientom w Stanach i w Wielkiej Brytanii zautomatyzowane zatoczki do gry w golfa.
Dla mnie to coś pośredniego pomiędzy standardowa grą, a mini golfem i prawdziwy raj dla wygodnych, którym kłopot sprawia chodzenie po polu i szukanie zagubionych piłeczek. Topgolfowe piłeczki mają wbudowany chip, Wi-Fi, NFC, bluetooth i diabli wiedzą co jeszcze, tak że raczej się nie zgubią.

Niczego podobnego jeszcze w Polsce nie mamy. Ktoś chętny na franczyzę?
Val B.
