Efteling rusza z nową międzynarodową kampanią promocyjną. Park rozrywki – największy w Holandii i jeden z najpopularniejszych w Europie – przygotował serię spotów wideo i innych formatów reklamowych na rynki Holandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Część kreacji można już zobaczyć w internecie.
Nowa kampania reklamowa Efteling
Materiały wideo stworzyła dla Efteling agencja kreatywna Fabel Film, z którą park wielokrotnie współpracował już wcześniej. Za reklamy zewnętrzne, w tym banery, billboardy i plakaty, odpowiada zaś holenderska agencja Toffey.
„Kampania jest tak dynamiczna i wszechstronna jak sam park. Zrobiliśmy niezliczoną ilość zdjęć i filmów, które można podziwiać w nieskończonych formach i wariantach – od reklam telewizyjnych oglądanych w całej Europie po reklamy kinowe, od filmów online po piękne zdjęcia do mediów drukowanych i przyciągających wzrok reklam zewnętrznych” – opowiada agencja Fabel Film.
Hasłem kampanii jest „Świat cudów” – „Wereld vol Woderen” i „World of Wonders”.
Reklamy Efteling będą różnić się w zależności od kraju emisji. Widzowie w Niemczech zobaczą zatem w materiałach wideo i w reklamie offline inne obrazy i kreacje niż ci w Wielkiej Brytanii.

Fot. Fabel Film
Ten projekt jest wynikiem fantastycznej współpracy z zespołem Efteling. Razem powołaliśmy do życia kampanię, która pozostaje wierna istocie parku, ale prezentuje ją międzynarodowej publiczności w świeży sposób – podkreśla Fabel Film.
Efteling: świat cudów w Holandii
Efteling to jeden z największych i najpopularniejszych parków rozrywki w Europie. Położony jest w Kaatsheuvel w Holandii. Znany jest z baśniowej atmosfery, inspirowanej opowieściami ludowymi, mitami i legendami. Park oferuje szeroki wybór atrakcji: od rodzinnych atrakcji po bardziej intensywne przeżycia.
Rocznie Efteling odwiedza ok. 5,5 mln osób. Oznacza to, że park jest w ścisłej europejskiej czołówce pod względem frekwencji. W jednym z ostatnich rankingów zajął 2. miejsce, między podparyskim Disneylandem a Europa-Parkiem.
Atrakcji na terenie parku wciąż przybywa. Ostatnio pojawiła się tam utrzymana w klimacie grozy Danse Macabre, która powstała w miejscu kultowego Domu Strachu Spookslot. To zadaszona platforma i ruchoma scena Dynamic Motion Stage. W tym roku park rozbudował też swoją ofertę noclegową. Powstał luksusowy Efteling Grand Hotel.
CZYTAJ TAKŻE: III Forum Atrakcji PARKMAG w Energylandii już w październiku. Zapisz się na edycję 2025!