Six Flags, czyli jedna z największych sieci parków rozrywki w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła ambitny plan cyfrowej transformacji swoich obiektów. Celem jest poprawa doświadczeń gości poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Jak sztuczna inteligencja ma być wykorzystana w przypadku tego typu kompleksów?
W ramach projektu Six Flags planowane są liczne ulepszenia zarówno w zakresie planowania wizyty, jak i samego przebywania w parkach rozrywki.
Jednym z głównych punktów tej innowacyjnej inicjatywy jest aktualizacja strony internetowej sieci parków rozrywki oraz aplikacji mobilnej. Odnowiona strona będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do personalizacji wizyt oraz wprowadzenia nowego programu lojalnościowego. Natomiast w aplikacji pojawią się interaktywne mapy, mobilne zamawianie jedzenia i spersonalizowane rekomendacje.
Wśród innych planowanych zmian znajduje się wprowadzenie nowych technologii w obszarze przejazdów. Czujniki na terenie parków będą informować gości o dokładnym czasie oczekiwania na przejażdżki, co pozwoli na lepsze planowanie dnia. Dodatkowo, planowane jest zainstalowanie ulepszonego sprzętu do robienia zdjęć i nagrywania filmów na atrakcjach, zapewniając gościom jeszcze lepsze jakościowo wspomnienia z wizyty.
Poza obszarem atrakcji, Six Flags planuje również wprowadzić ułatwienia w obszarze parkowania oraz zakupów. Sztuczna inteligencja zostanie wykorzystana do zautomatyzowania wjazdów na place parkingowe, skracając czas oczekiwania na pojazd do zaledwie trzech sekund. Ponadto, goście będą mieli możliwość składania zamówień jedzenia za pomocą aplikacji lub kodów QR, a także szybszego dokonywania zakupów pamiątek dzięki opcjom samoobsługowym w sklepach detalicznych.