Zatorland, największy w Europie park ruchomych dinozaurów, rusza z nową kampanią promocyjną. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa ONE House.
Działania promocyjne Zatorlandu 2025
Głównym celem kampanii promocyjnej Zatorlandu jest popularyzacja miejsca w świadomości społecznej i zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim – podaje ONE House.
Akcja kierowana jest w szczególności do rodzin z dziećmi do lat 10. Kluczowy aspekt promocyjny, zaplanowany przez agencję ONE House obejmuje emisję 30- i 15-sekundowych spotów reklamowych w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie.
– To już kolejna kampania realizowana wspólnie dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Fot. Zatorland
Zatorland 2025: najciekawsze atrakcje sezonu
Zatorland, jako największy w Europie park ruchomych dinozaurów, zaprasza dzieci i rodzicówzatorlan do 4 stref edukacyjno-rozrywkowych, wypełnionych po brzegi atrakcjami. Są to
- Park Dinozaurów,
- Park Mitologii,
- Park Owadów,
- Lunapark.
Oprócz ścieżek edukacyjnych i wyzwań poznawczych, na odwiedzających park czekają m.in. karuzele, park linowy, autobus wodny, zjeżdżalnie, trampoliny i mini gokarty.
Akcje specjalne w Zatorlandzie
Dinozaury po zmroku, czyli wieczornego zwiedzania Parku Ruchomych Dinozaurów będzie można doświadczyć całą rodziną w czasie długiego sierpniowego weekendu. Na początku września odbędzie się natomiast kolejny już Dzień Uśmiechu dla osób z niepełnosprawnościami, dzieci z domów dziecka oraz podopiecznych placówek opiekuńczo-wychowawczych. Tego dnia goście wchodzą do parku wraz z opiekunami bez opłat.

Fot. Zatorland
CZYTAJ TAKŻE: Bałtowski Kompleks Turystyczny nominowany do godła „Teraz Polska”