Rusza kampania promocyjna Zatorlandu z agencją ONE House

Zatorland, największy w Europie park ruchomych dinozaurów, rusza z nową kampanią promocyjną. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa ONE House.

Działania promocyjne Zatorlandu 2025

Głównym celem kampanii promocyjnej Zatorlandu jest popularyzacja miejsca w świadomości społecznej i zwiększenie sprzedaży biletów do parku w kluczowym sezonie letnim – podaje ONE House.

Akcja kierowana jest w szczególności do rodzin z dziećmi do lat 10. Kluczowy aspekt promocyjny, zaplanowany przez agencję ONE House obejmuje emisję 30- i 15-sekundowych spotów reklamowych w lokalnych stacjach radiowych o najwyższych wynikach słuchalności w regionie.

– To już kolejna kampania realizowana wspólnie dla Zatorlandu, co tylko potwierdza skuteczność naszego modelu współpracy. Wcześniej odpowiadaliśmy m.in. za działania radiowe, telewizyjne oraz kampanie OOH – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Zatorland

Fot. Zatorland

Zatorland 2025: najciekawsze atrakcje sezonu

Zatorland, jako największy w Europie park ruchomych dinozaurów, zaprasza dzieci i rodzicówzatorlan do  4 stref edukacyjno-rozrywkowych, wypełnionych po brzegi atrakcjami. Są to

  • Park Dinozaurów,
  • Park Mitologii,
  • Park Owadów,
  • Lunapark.

Oprócz ścieżek edukacyjnych i wyzwań poznawczych, na odwiedzających park czekają m.in. karuzele, park linowy, autobus wodny, zjeżdżalnie, trampoliny i mini gokarty.

Akcje specjalne w Zatorlandzie

Dinozaury po zmroku, czyli wieczornego zwiedzania Parku Ruchomych Dinozaurów będzie można doświadczyć całą rodziną w czasie długiego sierpniowego weekendu. Na początku września odbędzie się natomiast kolejny już Dzień Uśmiechu dla osób z niepełnosprawnościami, dzieci z domów dziecka oraz podopiecznych placówek opiekuńczo-wychowawczych. Tego dnia goście wchodzą do parku wraz z opiekunami bez opłat.

Zatorland

Fot. Zatorland

CZYTAJ TAKŻE: Bałtowski Kompleks Turystyczny nominowany do godła „Teraz Polska”

Ostatni sezon Six Flags America. Znika gigant wśród parków rozrywki
GUS: Polacy coraz chętniej odwiedzają muzea. W 2024 roku ponad 44,4 mln wizyt

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu