Park wodny w Krakowie – restart

Krakowski Park Wodny działa już od 10 czerwca.

Zgodnie z informacją Głównego Inspektora Sanitarnego, który powołuje się na doniesienia WHO i CDC, COVID-19 nie jest chorobą wodozależną, wirus SARS-CoV-2 jest podatny na uzdatnianą wodę, która w warunkach basenowych eliminuje wirusa. Nie stwierdzono przypadków zakażenia tym wirusem poprzez wodę przeznaczoną do celów rekreacyjnych o kontrolowanej jakości.

W trosce o bezpieczeństwo gości park podjął szereg działań zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego, których celem jest ochrona zdrowia i zapewnienie bezpiecznego ich pobytu w obiekcie.

Goście Parku mogą też „odmrozić” wcześniej zakupione karnety. To od ich decyzji będzie zależało od kiedy karnet będzie mógł zostać „odmrożony” – Park zrobi to „od ręki” przy pierwszej wizycie.

Zarząd parku ma także propozycję promocyjnego karnetu OPEN na okaziciela (hala basenowa + SAUNARIUM) na 21 dni w cenie 130 zł. Tę opcję może zaoferować również Klientom którzy posiadają zamrożone karnety firm zewnętrznych.

Bilety zakupione drogą online, które były ważne na dzień 13.03. zostają automatycznie przedłużone do 31.08.2020 r.

Park zachęca również do zakupów online, m.in. do zakupu promocyjnego biletu rodzinnego bez limitu czasu.

Val B.

Koronawirus w muzeum – pilnujmy parków rozrywki!
Wystawa IAAPA w Londynie jednak odwołana

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu