ThisPlays International, holenderski dostawca nowoczesnych fotobudek, rozpoczął współpracę z Park of Poland i Suntago – dowiedział się Parkmag.pl. Na początku kwietnia w największym parku wodnym w Europie będzie można zrobić sobie unikatowe zdjęcia w personalizowanych fotobudkach.
Fotobudki ThisPlay w Suntago
Suntago to jeden z pierwszych parków wodnych, którego goście będą mogli korzystać z fotobudek ThisPlays. Wcześniej rozwiązania te pojawiły się w Tropical Islands pod Berlinem oraz w aquaparkach skandynawskiej sieci Lalandia. Obecnie fotobudki ThisPlays działają w ponad 260 miejscach w 9 krajach na całym świecie.
Jak powiedział w rozmowie z Parkmagiem prezes firmy Mark van der Weide, na potrzeby Suntago opracowano dwie personalizowane fotobudki. Jedna ogólna w stylu Suntago, druga zaś związana z otwartą niedawno strefą Crocodile Island. Obie pojawią się w parku na początku kwietnia 2025 r.

Fot. ThisPlays
Goście Suntago będą mogli dostać zdjęcie w formie cyfrowej bądź drukowanej. Wśród opcji jest grafika stylizowana na pocztówkę, okładkę kolorowego magazynu bądź artykuł prasowy. Do wsparcia efektów graficznych użyto integracji z AI. Możliwe będzie zatem zarówno zrobienie np. tradycyjnego rodzinnego zdjęcia, jak i skorzystanie z filtrów związanych z Suntago i Crocodile Island.

Fot. ThisPlays
Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym fotobudki ThisPlays są odporne na wodę i bezpieczne w użytkowaniu także przez osoby po kąpieli. Dzięki temu mogą być od niedawna umieszczane także w mokrych strefach parków. Płatności mogą odbywać się np. przez płatnicze opaski zbliżeniowe RFID.
Dostawca fotobudek ThisPlays pokrywa koszty konfiguracji i instalacji sprzętu, a przychody są dzielone z partnerami, takimi jak Suntago.

Fot. ThisPlays
ThisPlays planuje otwarcie sklepików samoobsługowych
Rozszerzenie oferty swoich fotobudek na parki wodne to nie jedyne plany na rozwój, jakie niedawno ogłosiło ThisPlays International.
Niebawem w Paryżu, Antwerpii, Amsterdamie, Utrehcie i Stuttgarcie ruszą pierwsze sklepy PicCity. Będą to małe samoobsługowe punkty, w których turyści będą mogli kupić drukowane lub cyfrowe fotografie miast, w tym m.in. personalizowane kartki pocztowe czy kreacje AR gotowe do publikacji na TikToku czy Instagramie.
Podobne usługi działają i są niezwykle popularne m.in. w Japonii, gdzie od kilku lat działa sieć fotobudek Purikura.
CZYTAJ TAKŻE: Rozwiązania AromaPrime w Suntago. Nowa atrakcja w parku wodnym