Imply Group przedstawia niesamowity pokaz Evolution Bowling.
Nadeszła przyszłość gry w kręgle! Imply Group przedstawia nowy EBS – Evolution Bowling Show. EBS to innowacyjny system Interactive Bowling z najnowszymi technologiami dla rozrywki. System ten zapewnia tym samym całkowitą interaktywność. EBS wprowadza do kręgielni niesamowicie odwzorowane dynamiczne projekcje, sztuczną inteligencję, rzeczywistość wirtualną, rzeczywistość rozszerzoną i wiele więcej!
W tej niesamowitej interaktywnej grze w kręgle technologia identyfikuje i mapuje kulę i tor w czasie rzeczywistym. W tym sensie, używając sztucznej inteligencji i rzeczywistości rozszerzonej, wyświetla kilka responsywnych animacji z interaktywnymi efektami 3D, gdy kula toczy się po torze. Wtedy zaczyna się zabawa! Mapowanie responsywnych animacji na torach i kulach zapewnia wrażenia, których gracze nigdy nie zapomną!
Wśród niektórych efektów dostępnych w tej interaktywnej grze w kręgle: kula staje się kometą z efektami ognia, pojawiają się laserowe promienie, kula pozwala uderzać i niszczyć wirusy z kreskówek, które pojawiają się w grze i nie tylko! W związku z tym niezwykłe interaktywne projekcje 3D EBS angażują graczy. W ten sposób zapewniają wyjątkowe i ekscytujące przeżycia dla wszystkich grup wiekowych.
Według prezesa Imply Group, Tironi Paz Ortiza: „Evolution Bowling Show, zaprezentowany przez Imply, będzie nowym kamieniem milowym w branży bowlingowej. Podobnie jak Glow in the dark, który został wprowadzony na rynek kilka lat temu, teraz EBS przyniesie niespotykane dotąd efekty. Evolution Bowling Show został opracowany z interaktywnymi efektami, które zapewniają niezapomniane wrażenia i gwarantują ulepszenie do kręgielni. Oprócz zwiększenia interakcji, zabawy i zaangażowania graczy w kręgle, wydłużają również czas pobytu w Bowling Center, satysfakcję graczy i powtarzalność ich wizyt. W ten sposób EBS może znacznie zwiększyć miesięczny dochód z torów”.
Dyrektor ds. Innowacji technologicznych Imply Group, Fabiano Horn, mówi, że: „To pierwszy na świecie interaktywny system do gry w kręgle, który posiada nowe funkcje ze sztuczną inteligencją. Na przykład integracja z systemem punktacji, rzutowanie imienia gracza, wyniku i prędkości kuli w każdym ujęciu. System oferuje również funkcje rywalizacji. W ten sposób gracz zdobywa nagrody i uzyskuje dostęp do nowych efektów podczas gry.”
Val B.