Od 28 do 30 listopada br. potrwa tegoroczne branżowe wydarzenie LeisurUP by Mapic 2023, którego celem jest zaprezentowanie światowych trendów w obszarze nieruchomości handlowych, retail i rozrywki. Event to panel warsztatów, konferencji, wymiany opinii i myśli. Mapic to także ponad 6000 uczestników z 75 krajów, 1800 najemców, 300 operatorów i firm sektora rozrywki oraz gastronomii.
LeisurUp jest liderem w zakresie organizacji targów dla firm z sektora rozrywki, które dążą do współpracy z graczami z branży nieruchomości. Cel? Tworzenie niepowtarzalnych doświadczeń w lokalizacjach miejskich i handlowych. Mapic to miejsce doskonałe do nawiązania kontaktów z firmami z rynku nieruchomości handlowych oraz operatorami rynku rozrywki. To przestrzeń do poszukiwania inwestorów, przygotowywania modeli biznesowych, a także tworzenia kreatywnych wizji.
Udział w targach pozwoli uczestnikom poszerzyć horyzonty i m.in. zbudować lub przekształcić zaniedbaną lokalizację handlową w tętniące życiem miejsce związane z nowoczesnym stylem życia. To także najlepszy sposób, aby być widocznym i zaprezentować swoje kolejne projekty całej branży. W tym roku LeisurUP by Mapic 2023 odbędzie się we francuskim Cannes w Pałacu Festiwali w dniach 28-30 listopada br.
Olbrzymi potencjał wydarzenia
Miejskie obiekty wielofunkcyjne, projektowane wokół różnorodnych potrzeb i emocji, to miejsca międzyludzkich interakcji i doświadczeń. Mapic umożliwia spotkanie twórców i uczestników całej branży: inwestorów, właścicieli nieruchomości handlowych, najemców, operatorów rynku rozrywki i gastronomii, producentów, dostawców usług, franczyzy i dystrybutorów, banków, czy projektantów.
– Nasze targi od ponad dwudziestu lat odwiedzają najwięksi gracze, firmy z ugruntowaną pozycją na rynku, ale i nowe koncepty oraz formaty z branż, które nieustająco wzbogacają funkcje i ofertę centrów handlowych, czyniąc z nich nowoczesne destynacje – wskazują organizatorzy.
W ramach wydarzenia zaplanowano warsztaty, konferencje, sesje networkingowe oraz prezentacje. Mapic to ponad 6000 uczestników z 75 krajów, 1800 najemców, 300 operatorów i firm sektora, rozrywki i gastronomii.
***
By dowiedzieć się, jak dostać się na targi (jako wystawca, uczestnik lub speaker) wystarczy odwiedzić stronę: www.leisurup.com/en-gb.html
***
Parkmag.pl jest patronem medialnym wydarzenia. W związku z tym dla naszych czytelników mamy dwa bilety na targi. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy na adres: krystian@emotionsgroup.pl

Fot. Przesłane materiały

Fot. Przesłane materiały

Fot. Przesłane materiały