Majaland rusza z kampanią marketingową. Wśród influencerów Zofia Zborowska

W gdańskim Majalandzie Zofia Zborowska, aktorka i influencerka, spotkała SpongeBob’a Kanciastoportego, zbiła piątkę z Patrykiem Rozgwiazdą i zapozowała z ekipą z Psiego Patrolu. Wszystko to w ramach kampanii promującej nowe bajkowe postacie obecne wyłącznie w parkach Majaland.

Więcej Nickelodeona w Majalandach

Przypomnijmy, że całoroczne parki rozrywki Majaland jako jedyne w Polsce uzyskały licencję koncernu Nickelodeon na wykorzystanie wizerunku i organizację spotkań na żywo z kultowymi już postaciami piesków z Psiego Patrolu oraz bohaterami kreskówki „SpongeBob Kanciastoporty”. Z tej okazji ruszyła kampania promocyjna z udziałem polskich stacji radiowych oraz akcji outdoorowych przy wsparciu rodzimych influencerów.

Majaland

Fot. Majaland

Zofia Zborowska w Majaland Gdańsk

Influencerzy kampanii Majalandu, w tym Zofia Zborowska z rodziną, odwiedzili park, by spotkać pięć nowych postaci zakontraktowanych w całorocznym parku rozrywki. PSI-jaciele, czyli piescy bohaterowie autorstwa Spin Master Entertainment oraz ich Szkółka Jazdy Psiego Patrolu na świeżym powietrzu są już dostępne dla najmłodszych w gdańskim Majalandzie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Zosia Zbo Wro (@zborowskazofia)

Pozostałe kanały promocji nowej piątki postaci od Spin Master Entertainment i Nickelodeon podjęte przez Majaland to przede wszystkim działania reklamowe w Radio ESKA, ale także bezpośrednie wsparcie reklamowe w autorskich kanałach Nickelodeon oraz bogate w atrakcje akcje outdorowe w Gdańsku, organizowane nieopodal samego parku, dające pełny obraz nowości przygotowanych na nadchodzący sezon.

Majaland: strefy NickZONE oraz „Meet & Greet”

Od 1 kwietnia, jako jedyne w Polsce parki Majaland w Kownatach, Warszawie i Gdańsku doposażone zostały o strefę NickZONE, w której na żywo spotkać można postaci z popularnych kreskówek. Dla najmłodszych odwiedzających hitem będzie strefa „Meet & Greet” oraz osobiste spotkanie Chase’a, Sky i Marshalla z „Psiego Patrolu”. Dla starszych – gratką F.U.N. w towarzystwie luzaków z fabryki kreskówek Nickelodeon – SpongeBob’a Kanciastoportego i Patryka Rozgwiazdy.

Gdański Majaland ze strefą Nickelodeon Land do końca lata udostępniać będzie specjalnie na tę okazję zaprojektowany Pokój Selfie SpongeBob’a w stylu „Bikini Dolnego”, gdzie kreatywna forma zabawy fotografią z ulubionym bohaterem dostępna będzie dla odwiedzających aż do końca lata.

„Mam nadzieję, że dzięki naszej multikanałowej kampanii wszystkie dzieci w Polsce będą chciały nas odwiedzić i spędzić niezapomniane rodzinne chwile w towarzystwie swoich ulubionych postaci z bajek” – podkreśla Rafał Zagórski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Majaland Polska.

CZYTAJ TAKŻE: Hossoland na nowym filmie. Tak wygląda dziś teren budowy

W Gröna Lund w Sztokholmie ruszyła nowa mega huśtawka Super Swing M20
Rabkoland z nową atrakcją. To Pofyrtany Las, czyli przygoda w koronach drzew

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu