Kluby Fikołki z Costa Coffee. Nowy koncept w Piotrkowie Trybunalskim

Kluby Fikołki, ogólnopolska sieć sal zabaw dla dzieci, otworzyła swoją pierwszą placówkę w modelu współpracy z kawiarniami Costa Coffee. Sala zabaw działająca na wspólnej przestrzeni z kawiarnią powstała w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim.

Kluby Fikołki otworzyły placówkę z Costa Coffee

Nowy koncept w Piotrkowskie Trybunalskim został zaprojektowany jako hybrydowa przestrzeń łącząca ofertę Klubów Fikołki z Costa Coffee. Zgodnie z zamysłem współpracy, profil oraz projekt lokalu mają odpowiadać zarówno na potrzeby dorosłych, jak i dzieci.

Koncepcja połączenia kawiarni Costa Coffee z Klubem Fikołki została opracowana we współpracy z właścicielem Fikołków jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie niestandardowymi formatami gastronomicznymi. To pierwsze takie rozwiązanie w naszej sieci, ale traktujemy je jako wzorzec dla przyszłych projektów franczyzowych – wyjaśnia Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający segmentem Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce, właściciela marki Costa Coffee.

Wraz z otwarciem placówki w Piotrkowie Trybunalskim spółka ogłosiła, że Costa Coffee wchodzi w model franczyzowy.

Costa Coffee / Kluby Fikołki

Fot. Costa Coffee / Kluby Fikołki

 

Zależy nam, by sieć była w stanie w pełni adaptować się do nowych, innowacyjnych form współpracy, które nie tylko poszerzają zasięg marki, ale także tworzą unikalne doświadczenia dla różnych grup klientów. Jesteśmy otwarci na kolejne nieszablonowe realizacje – podkreśla Maciej Gajkowski.

Będzie kolejny wspólny projekt Fikołków z Costa Coffee

Współpraca Klubów Fikołki z Costa Coffee nie skończy się na jednym lokalu. W planach jest kolejna podobna realizacja łącząca salę zabaw z kawiarnią, tym razem w Bydgoszczy.

Rozpoczęcie współpracy z Lagardère Travel Retail i możliwość uruchamiania lokali Costa Coffee w modelu franczyzowym, to kolejny element w naszej strategii mający na celu zwiększanie ruchu w Klubach Fikołki. (…) Usytuowanie kawiarni pozwala również na korzystanie z jej oferty przez klientów, którzy nie będą korzystali z oferty klubu. Dzięki takiemu modelowi oczekujemy, że zyskają wszystkie strony współpracy – powiedział Bertrand Jasiński, prezes zarządu spółki Sale Zabaw Fikołki.

To kolejna duża biznesowa nowość w Fikołkach w ostatnim czasie. Przypomnijmy, że od października 2024 roku Kluby Fikołki wprowadziły model oparty na abonamencie. Sieć mocno rozwija tzw. Kartę Klubu Fikołki, która umożliwia dzieciom i rodzicom w ramach jednej subskrypcji wejście do wszystkich placówek i nielimitowaną zabawę.

Costa Coffee / Kluby Fikołki

Fot. Costa Coffee / Kluby Fikołki

Kluby Fikołki: na rynku już od 10 lat

Działające od 2015 roku Kluby Fikołki to rozbudowane sale zabaw, które łączą rozrywkę, warsztaty ogólnorozwojowe, edukacyjne i hobbystyczne. Sale zabaw przeznaczone są dla dzieci do 11 roku życia. Posiadają liczne konstrukcje zabawowe wyposażone m.in. w labirynty z przeszkodami, kilka rodzajów zjeżdżalni, tyrolki, baseny z piłkami oraz kąciki malucha.

Klub Fikołki

Fot. Fikołki / Facebook

Pierwsza Sala Zabaw Fikołki powstała w 2015 roku. Wszystkie są dostępne przez cały tydzień (także w niedziele niehandlowe). Działają głównie w najpopularniejszych centrach handlowych. Obecnie Kluby Fikołki można znaleźć m.in. w Warszawie, Krakowie, Białymstoku, Toruniu, Poznaniu i Wrocławiu. W 2025 roku ma powstać nawet 18 nowych sal.

Lagardère Travel Retail zarządza zaś obecnie siecią ok. 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 51 krajach i regionach. W portfolio grupy oprócz Costa Coffee są marki takie jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free.

CZYTAJ TAKŻE: III Forum Atrakcji PARKMAG dla centrów i parków rozrywki, sal zabaw i nie tylko. Zapisz się na edycję 2025!

Wystawa ENADA Primavera i RAS 2025 [RELACJA]
Wesołe miasteczko Madness wraca na Tarczyński Arenę we Wrocławiu

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu