Nowa atrakcja VR pojawi się w najbliższym sezonie w Julinek Parku w Lesznie na Mazowszu. Park wprowadzi do swojego rodzinnego rollercoastera Dragon opcję przejazdu VR. Rozwiązania technologiczne stworzyła i dostarczy polska firma Veles Productions.
Nowa atrakcja VR w Julinek Parku
Podwarszawski Julinek Park działa na terenie dawnej Bazy Cyrkowej w Julinku. Na 30 hektarach znajdziemy tu szereg atrakcji, w tym park linowy, wesołe miasteczko, dmuchańce, pole do mini golfa czy ściankę wspinaczkową. Działa tu także duża odkryta strefa basenowa, restauracje i obiekty noclegowe.
Teraz Julinek Park wzbogaci się o nową atrakcję. Pasażerowie działającej w Julinku rodzinnej kolejki górskiej Dragon będą mogli skorzystać z opcji przejazdu VR. Co już wiadomo o tej inwestycji? Rąbka tajemnicy uchylił Artur Paprocki, CEO firmy Veles Productions zajmującej się rozwiązaniami VR.

Fot. Julinek Park
Julinek Park wprowadza przejażdżki w VR
Veles Productions to dostawca adaptowalnych usług XR (Extended Reality). Firma zajmuje się tworzeniem interaktywnych doświadczeń, zarówno od strony software’owej, jak i sprzętowej. Najnowsza propozycja od Veles to rozwiązanie stworzone z myślą o parkach rozrywki.
Jak zapowiedział w serwisie LinkedIn dyrektor generalny Veles, zakończyły się już testy rozwiązania VR zaprojektowanego dla Julinek Parku.
Z sukcesem zakończyliśmy szeroko zakrojone testy naszego nowego ulepszenia VR zaprojektowanego specjalnie dla parków rozrywki. Nasze rozwiązanie ma zostać oficjalnie wprowadzone na rynek w tym sezonie w Julinek Parku. Wzmocni doświadczenia gości i atrakcyjność popularnej, rodzinnej kolejki górskiej – napisał Artur Paprocki z Veles.
Z zapowiedzi wynika, że chodzi o kolejkę Dragon. Jej pasażerowie będą mogli podczas jazdy skorzystać z gogli VR. Oznacza to, że przejażdżka dostarczy gościom nowych wrażeń, a dzięki wirtualnej rzeczywistości będzie można odbyć podróż przez nowe, fantastyczne krajobrazy.

Fot. Artur Paprocki / Veles Productions / Linkedin
Dzięki VR każda przejażdżka może być dostosowana do indywidualnych potrzeb parku. Można opowiadać różne historie lub oferować różnorodne doświadczenia w oparciu o zainteresowania i preferencje odwiedzających park – podkreśla Artur Paprocki.
Jak zaznacza CEO Veles, VR to forma „odświeżenia” przejażdżek. Bez kosztownych modyfikacji fizycznych można dostarczać gościom nowych wrażeń. „Oznacza to, że atrakcje mogą pozostać „świeże” i ekscytujące także dla powracających gości sezon po sezonie” – napisał Artur Paprocki.
Więcej informacji na temat nowej atrakcji VR Julinek Park ma ogłosić wkrótce.

Fot. Artur Paprocki / Veles Productions / Linkedin
CZYTAJ TAKŻE: III Forum Atrakcji PARKMAG dla centrów i parków rozrywki, sal zabaw i nie tylko. Zapisz się na edycję 2025!