Międzynarodowe Stowarzyszenie Parków Rozrywki i Atrakcji (IAAPA) ogłosiło rekordową liczbę 39 000 zarejestrowanych specjalistów branży rozrywkowej zgromadzonych w Orlando, aby oglądać, uczyć się, kupować i łączyć się z siecią podczas IAAPA Attractions Expo 2017.
Targi branży rozrywkowej IAAPA odbyły się w dniach 13-17 listopada w Orange County Convention Center w Orlando, Floryda, USA.
W tegorocznej edycji Expo wzięło udział 25 300 nabywców, w tym: właściciele firm, prezesi, dyrektorzy generalni, dyrektorzy i inni specjaliści z branży. Jest to 12-procentowy wzrost liczby kupujących w porównaniu z 2016 rokiem. Twórczy innowatorzy i wystawcy debatowali nad nowymi produktami, a kupujący odkryli najnowsze technologie, omawiali trendy i gorące tematy, poznawali nowe produkty i uczyli się od czołowych ekspertów. Pięciodniowe Expo wpompowało około 51,3 miliona dolarów w gospodarkę regionu Orlando.
“Sukces tegorocznego pokazu jest prawdziwym świadectwem dalszego wzrostu i siły atrakcji na całym świecie” – powiedział Paul Noland, prezes i dyrektor generalny IAAPA. “Osiągnięcie tej rekordowej frekwencji w związku z rozpoczęciem obchodów 100-lecia IAAPA to niezwykły kamień milowy w historii naszego stowarzyszenia, dlatego dziękujemy wszystkim uczestnikom, wystawcom, członkom i sponsorom za ich wsparcie.”
IAAPA Attractions Expo 2017 w liczbach:
1 114 firm zaprezentowało swoje innowacyjne nowe produkty i usługi na powierzchni 576,235 stóp kwadratowych.
W targach uczestniczyło 25 300 gości z całego świata, w tym dyrektorzy z parków rozrywki, parków wodnych, rodzinnych centrów rozrywki (FEC), ogrodów zoologicznych, akwariów, muzeów, centrów nauki, kurortów i atrakcji.
13,523 osób uczestniczyło w 138 doświadczeniach edukacyjnych, które obejmowały wielodniowe sympozja, zakulisowe wycieczki po okolicznych atrakcjach, dyskusje panelowe i dyskusje przy okrągłym stole oraz obiady.
W tej liczbie znalazło się:
800 profesjonalistów z branży, którzy wzięli udział w zjeździe GM i śniadaniu, w którym wziął udział Nick Varney, dyrektor generalny, Merlin Entertainments oraz,
261 liderów branży, którzy obejrzeli prezentację Boba White’a, dyrektora ds. Operacyjnych w Village Roadshow.
Ponad 2000 osób wzięło udział w Kickoff Event, oficjalnej sesji otwarcia Expo, by zobaczyć ekscytujące nowe atrakcje wprowadzone na całym świecie w 2017 roku i rozpocząć obchody 100-lecia stowarzyszenia.
1.252 uczestników spotkało się i podzieliło się pomysłami podczas przyjęcia na otwarcie targów.
3000 osób bawiło się na imprezie IAAPA w Pandorze – Świat Avatara w Disney’s Animal Kingdom.
Wystawcy zorganizowali 37 konferencji prasowych, podczas których zaprezentowano nowe przejażdżki, atrakcje, technologie i innowacje w trakcie Expo.
Uczestnicy Expo zgromadzili 123 000 $ na grę Give Kids The World dzięki turniejowi golfowemu, przejażdżce motocyklami oraz darowiznom indywidualnym i korporacyjnym.
IAAPA docenia hojne wsparcie ponad 50 sponsorów, które pomogły w stworzeniu IAAPA Attractions Expo 2017.
Na IAAPA Attractions Expo 2017 zostały wręczone Następujące nagrody branżowe:
IAAPA Hall of Fame Awards (światowi innowatorzy branży)
Nagrody IAAPA Service (usługi dla IAAPA i branży)
Nagrody IAAPA Brass Ring (doskonałość w marketingu, sprzedaży detalicznej, rozrywce na żywo, zasobach ludzkich, żywności i napojach, najlepszych rodzinnych centrach rozrywki, nowych produktach i najlepszych eksponatach)
Informacje o IAAPA Attractions Expo 2018
IAAPA Attractions Expo 2018 odbędzie się w Orange County Convention Center w Orlando, 12-16 listopada 2018 roku. Ponad 200 firm zarezerwowało już swoje stoiska na przyzłorocznych targach. Informacje na temat wystawiania się lub uczestnictwa w wystawie w 2018 roku będą dostępne na stronie www.IAAPA.org/IAAPAAttractionsExpo.
Val B. na podst. materiałów z IAAPA