Sztandarowym produktem krakowskiej spółki Kalkomat są automaty boxerskie, jednak do Orlando na Florydzie zabrał się także najnowszy młynek o nazwie Circus.
Na halę wystawową w Orlando trafiły boxery Prize 1 i Prize 2 z nową grafiką. Jeden z witryną umieszczoną u góry, a drugi z większą witryną na dole i postacią pięściarza.
Na stoisku towarzyszyły im Comboboxer (Kicker i Boxer w jednym automacie) Spider i Glove od którego firma zaczęła przygodę z boxerami.
Warto dodać, że boxery Kalkomatu testował Tomasz Adamek w czasie promocji “Fight Night Round 4” EA Sports, oraz że pojawiły się hollywoodzkim filmie S.W.A.T Firefight. Na boxerze z Kalkomatu “trenują” także kibice i zawodnicy Cracovii. Zawsze to lepsze niż okładanie pięściami kiboli z innego miasta.
Na stoisku Kalkomatu w Orlando na IAAPA 2017 – Robert Mucha, Piotr Wiecha (Parkmag) i Witold Bać. W tle widać głowę Petera Stolarczyka.
Dobrą robotę dla Kalkomatu robi w USA niezmordowany Peter Stolarczyk, który zawiaduje eventową spółką IGPM promującą boxery Kalkomatu na wszelkiego rodzaju imprezach w całych Stanach Zjednoczonych.
Val B.