Do pokonania tego escape roomu nie wystarczą tylko spryt i spostrzegawczość. The Perfume Shop, jedna z największych sieci perfumerii w Wielkiej Brytanii, otwiera swój „zapachowy” escape room, który do pracy zaprzęgnie także zmysły zapachu i smaku. Koncept w formacie pop-up pojawi się w Londynie pod koniec marca.
Escape room pełen zapachów w Londynie
Escape room o nazwie „Unlock the Power of Scent” ma być wyzwaniem dla wielu zmysłów. Komercyjny koncept stworzony na potrzeby The Perfume Shop opiera się na czterech pokojach z łamigłówkami nawiązującymi do zapachów marek takich jak Gucci, Marc Jacobs, BOSS czy Burberry.

Fot. The Perfume Shop
Zapachowy escape room będzie działał w Londynie na razie przez jeden weekend, od 21 marca. Wstęp jest biletowany i kosztuje 5 funtów. Oprócz walorów komercyjnych i promocyjnych, pop-up ma ponadto wymiar charytatywny. Cały dochód ze sprzedaży wejściówek zostanie przekazany na rzecz fundacji Alzheimer Research prowadzącej badania nad demencją i chorobą Alzheimera.
Zapewnimy miłośnikom perfum wyjątkowe doświadczenie i już nie możemy się doczekać. Naszym celem jest świętowanie magii zapachu przy jednoczesnym wsparciu ważnego i bliskiego naszym sercom celu – powiedziała Karen Harris, dyrektorka ds. obsługi klienta w The Perfume Shop.
Jak oceniają komentatorzy z branżowego magazynu branży urodowej TheIndustry.Beauty, klientki i klienci coraz częściej lubią łączyć zakupy z rozrywką, dlatego rośnie zainteresowanie konceptami, które oferują zakupowe doświadczenia wykraczające poza prostą transakcję.

Fot. The Perfume Shop
CZYTAJ TAKŻE: Park rozrywki przy granicy z Polską zaczyna sezon. Znamy nowe atrakcje