Jak zwykle na wystawach IAAPA jury przyznaje nagrody dla najlepszych produktów prezentowanych na targach. Nie inaczej był i w tym jubileuszowym roku.
I tak Best New Product Awards na IAAPA 2018 w Orlando otrzymali:
W kategorii Impact Award: Niemiecka spółka Wiegand&Maelzer za zjeżdżalnie wodną SlideWheel.
Pisaliśmy o niej tutaj. Dodajmy tylko, że tego typu zjeżdżalnie zagości wkrótce w Polsce, w Parku Wodnym w Redzie.
W kategorii Major Ride/Attraction – Class A (Produkty w cenie 3 miliony dolarów lub więcej):
– pierwsze miejsce Wiegand.Maelzer, SlideWheel.
– drugie miejsce Single Rail Raptor Roller Coaster, Rocky Mountain Construction.
W kategorii Major Ride/Attraction – Class B (Produkty w cenie poniżej 3 milionów dolarów)
– pierwsze miejsce Justice League: A Call For Heroes walkthrough experience, Holovis.
Justice League Holovisa w Madame Tussauds w Orlando
– drugie miejsce Skywarp, Ride Entertainment.
SkyWarp w Six Flags Discovery Kingdom w Kalifornii
W kategorii Kiddie Ride/Attraction – Class A (Standard Kiddie Ride/Attraction)
– pierwsze miejsce familijy rollercoaster Oscar’s Wacky Taxi, The Gravity Group.
Oscar Wacky Taxi w Sesame Place w Filadefii
– drugie miejsce C Car Town, Shenyang Chuangqi Amusement Equipment Co.
Atrakcja C Car Town
W kategorii Kiddie Ride/Attraction – Class B (Coin-op Kiddie Ride/Attraction)
– pierwsze miejsce KidSim Simulator, Falgas.
– drugie miejsce DIABOLO, Falgas.
Tradycja mosiężnego pierścienia, która jest synonimem spektakularnych osiągnięć, pochodzi z XIX wieku. Pierścienie były zawieszone nad pasażerami karuzeli – wystarczająco nisko, by mogli je chwycić, ale wystarczająco wysoko, aby stanowić wyzwanie. Zręczni uczestnicy, którzy złapali mosiężny pierścień, często otrzymywali nagrody, w tym bezpłatną jazdę na karuzeli. Większość pierścieni była wykonana z żelaza, ale niektóre wykonano z mosiądzu, więc złapanie mosiężnego pierścienia nagradzane było cenniejszą nagrodą.
Tyle w części pierwszej, zapraszamy na drugą w kolejnych dniach na naszym portalu.
Val B.