Raport branżowy: Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci

Firma Droplabs przygotowała raport zawierający analizę widoczności w sieci 994 firm z branży turystycznej. Pod uwagę brane były obiekty, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym i posiadają stronę internetową. Dane były zbierane i weryfikowane od sierpnia do września 2021 roku. Patronem raportu jest firma Emotions Group specjalizująca się w promocji parków rozrywki i atrakcji turystycznych oraz portal Parkmag.pl.

Celem było sprawdzenie, jak obiekty korzystające z mediów społecznościowych i stron internetowych rozwijają swój biznes. Zweryfikowany został sposób w jaki to robią oraz osiągane efekty.

W raporcie przeanalizowany zostały ruch SEO, a także obecność firm w mediach społecznościowych. Dodatkowo profile placówek na Facebooku i Instagramie zostały zbadane pod kątem zaangażowania użytkowników.

Raport zawiera również rozbudowaną część merytoryczną. Opisano znaczenie kanałów marketingowych, rolę SEO oraz sprzedaży online. Nie zabrakło także dobrych praktyk podpatrzonych od firm z największym ruchem SEO oraz tych, które osiągają najlepsze wyniki w mediach społecznościowych.

Kliknij tutaj aby pobrać raport.

Ogrodzieniecka Twierdza Światła otwarta już od początku listopada
Zimowa odsłona EnergyLandii rusza już 26 listopada!

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…

Menu