Firma Droplabs przygotowała raport zawierający analizę widoczności w sieci 994 firm z branży turystycznej. Pod uwagę brane były obiekty, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym i posiadają stronę internetową. Dane były zbierane i weryfikowane od sierpnia do września 2021 roku. Patronem raportu jest firma Emotions Group specjalizująca się w promocji parków rozrywki i atrakcji turystycznych oraz portal Parkmag.pl.
Celem było sprawdzenie, jak obiekty korzystające z mediów społecznościowych i stron internetowych rozwijają swój biznes. Zweryfikowany został sposób w jaki to robią oraz osiągane efekty.
W raporcie przeanalizowany zostały ruch SEO, a także obecność firm w mediach społecznościowych. Dodatkowo profile placówek na Facebooku i Instagramie zostały zbadane pod kątem zaangażowania użytkowników.
Raport zawiera również rozbudowaną część merytoryczną. Opisano znaczenie kanałów marketingowych, rolę SEO oraz sprzedaży online. Nie zabrakło także dobrych praktyk podpatrzonych od firm z największym ruchem SEO oraz tych, które osiągają najlepsze wyniki w mediach społecznościowych.