Koronawirus: LDP doradza przemysłowi rekreacyjnemu zachować elastyczność i utrzymać zaufanie odwiedzających

Leisure Development Partners (LDP), wiodąca firma konsultingowa zajmująca się nieruchomościami rekreacyjnymi i rozrywkowymi, wydała oświadczenie o epidemii koronawirusa (COVID-19).

Leisure Development Partners (LDP) uważnie monitoruje sytuację koronawirusa i złożyło następujące oświadczenie.

„Szybkie rozprzestrzenianie się nowego i zaraźliwego wirusa w postaci COVID-19 spowodowało ograniczenia we współczesnym życiu na całym świecie, które były niewyobrażalne zaledwie kilka tygodni temu.

„Wielu działających w już „zainfekowanych” branżach, takich jak lotnictwo i handel detaliczny, usiłuje utrzymać głowę nad wodą. Potencjalny wpływ na wypoczynek i turystykę jest jasny; jedyne pytania brzmią, jak silny będzie ból i na jak długo?

Zamknięcia parków rozrywki

„W przypadku parków rozrywki groźba zamknięcia z powodu ograniczeń masowych spotkań (wprowadzonych we Włoszech w ostatnich dniach i m.in. w Polsce, we Francji, w Hiszpanii i w Austrii) stanowi bezprecedensowe wyzwanie. Parki w Azji były zamknięte od kilku tygodni; Tokyo Disneyland i DisneySea, a także Universal Studios Japan, Legoland Japan i Sanrio Puroland są zamknięte do odwołania.”

„Disneyland w Hongkongu jest zamknięty, a Shanghai Disney Resort był zamknięty przez kilka tygodni, ale w ciągu ostatnich dni częściowo ponownie otworzył niektóre obszary, chociaż główny park rozrywki pozostał zamknięty (Chiny do niedawna były miejscem dla około 90% wszystkich potwierdzonych przypadków COVID-19).

„Obawiamy się, podobnie jak wielu w naszej branży, że poszerzenie rządowych kwarantann i ograniczeń w ruchu jest coraz bardziej prawdopodobne w innych częściach Europy i Stanów Zjednoczonych. Rządy nie mogą być zadowolone z dotychczasowych efektów powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa.”

„Zadanie ochrony populacji przed wirusem przy jednoczesnym utrzymaniu zaufania konsumentów jest prawie niemożliwe dla rządów – może to być długa, wyboista droga, nawet gdy przestaną się pojawiać nowe przypadki wirusa (wszyscy mają nadzieję) przy cieplejszej pogodzie.”

Przed nami nadzieja

„Miejsce, gdzie przemysł czasu wolnego może poczuć nadzieję, leży w podstawach ekonomicznych naszego przemysłu, które pozostają niezmienione przez nadzwyczajne zmiany zewnętrzne, takie jak COVID-19. Parki okazały się niezwykle odporne na recesje (jak wielokrotnie pokazaliśmy w poprzedniej analizie). Chociaż obraz makroekonomiczny jest obecnie dość tragiczny, branża rekreacyjna wielokrotnie udowodniła, że konsumenci będą przenosić inne wydatki i odwiedzać parki, nawet w obliczu trudnych czasów ekonomicznych.”

„W nadchodzących miesiącach podróże mogą się znacznie zmniejszyć, ale jak widzieliśmy podczas ostatniej wielkiej recesji i innych wyzwań, takich jak „chmura popiołu”, ludzie nadal chcą się dobrze bawić i odwiedzać będą atrakcje bliżej domu. Elastyczność i wzbudzenie zaufania odwiedzających będzie kluczem do dobrej obsługi klienta w nadchodzących miesiącach.

„LDP przesyła najlepsze życzenia wszystkim przyjaciołom z branży rozrywkowej i turystycznej na całym świecie i szczerze ma nadzieję, że Wasze firmy będą mogły dalej działać i osiągać dobre wyniki w nadchodzących sezonach wiosennym i letnim.”

Leisure Development Partners (LDP) ostatnio uczestniczyło w SEA 2020, gdzie partnerzy James Kennard i Yael Coifman zostali zaproszeni do podzielenia się swoją wiedzą fachową w branży. Wystąpienie Kennarda było zatytułowane „Badanie globalnych trendów i koncepcji w branży rozrywkowej i rekreacyjnej”, a Coifman mówił o „Procesie rozwoju atrakcji i ich kluczowych elementach”.

tłum. Val B.

Jak zadbać o swój park w czasie przestoju? [LISTA PORAD]
Polskie parki proszą o pomoc. Trwają zbiórki pieniędzy.

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu