„Zbliżające się Forum to doskonała okazja do wymiany doświadczeń”
– Czego mogą spodziewać się osoby, które przyjadą do Twinpigs w ramach październikowego Forum?
– Jesteśmy parkiem tematycznym, który chce zaprezentować swój potencjał. Zamierzamy pokazać naszym Gościom infrastrukturę obiektu w tym m.in. atrakcje i ich estetykę, a także część hotelowo-gastronomiczną. Mowa o restauracji hotelowej oraz restauracji wewnątrz parku. Będzie to doskonała okazja do zobaczenia na własne oczy, jakim miejscem jest Twinpigs, i dlaczego warto odwiedzać park.
– Jakie tematy i zagadnienia będą podejmowane podczas wizyty?
– Podzielimy się doświadczeniami dotyczącymi prowadzenia parku, a przy tym przedstawimy plusy i minusy takiego rozwiązania. Zaprezentujemy także możliwości, jakie oferuje obiekt w sezonie np. przy organizacji dużych i mały eventów. Chcemy też skupić się na stronie finansowej. Pokażemy, jak radzimy sobie z optymalizacją kosztów po zakończeniu sezonu, co w branży atrakcji bywa skomplikowane.
– Oprócz możliwości zobaczenia Twinpigs’u na własne oczy, czego jeszcze dowiedzą się Goście?
– Poznają nasz obiekt od wewnątrz, jednocześnie mogąc zadawać wiele merytorycznych pytań i uzyskując na nie konstruktywne odpowiedzi. Ponadto planujemy nową inwestycję na sezon 2025, w związku z czym myślę, że w połowie października będziemy mogli zdradzić nieco więcej w tej materii.
– O jakiej jednej rzeczy najbardziej chcą Państwo powiedzieć Gościom?
– Myślę, że II Forum Atrakcji Rodzinnych to przede wszystkim wymiana doświadczeń i tym będziemy się dzielić. Rozmowa i obserwacja potrafią inspirować. Chcemy więc podzielić się wiedzą na temat prowadzenia i zarządzania obiektem, a także na temat jego wyposażenia i oferty dla odwiedzających.
– Dlaczego takie wydarzenia, jak Forum są ważne dla branży?
– Branża atrakcji rodzinnych jest bardzo szeroka i tego typu eventy oczywiście są kluczowe dla jej rozwoju. To wymiana doświadczeń i pomysłów. Każdy wyniesie z Forum coś dla siebie. To np. nowe spojrzenie na kwestię zarządzania, kolejne kontakty biznesowe czy też unikatowe pomysły na zagospodarowanie obiektu. Do tego dochodzi świeża perspektywa na obszar marketingu i sprzedaży.
– Przedstawiciele branży atrakcji konkurują ze sobą o klienta, jednak chyba konsolidacja całego środowiska, warsztaty i przemowy ekspertów to wartość dodana dla przedsiębiorców?
– W jakimś stopniu oczywiście wszyscy konkurujemy ze sobą, ale w niektórych okolicznościach połączenie sił to rzeczywiście duża wartość. Pokazała nam to pandemia Covid-19, kiedy dzięki konsolidacji całej branży udało się wywalczyć bon turystyczny, który finalnie uratował niejedną działalność. Warto więc współpracować, rozmawiać i spotykać się na eventach budujących siłę branży.
– Dla Państwa jako parku rozrywki, to chyba również doskonała okazja do zaprezentowania potencjału marki i wejścia w ciekawe współprace biznesowe? Jak Państwo na to patrzycie?
– Twinpigs ma ogromny potencjał, który nie został wciąż w pełni wykorzystany. Zawsze bardzo chętnie podejmujemy tematy umożliwiające rozwój naszego parku. Inspiracje działają w obie strony, dlatego nie wykluczamy, że przyjazd przedsiębiorców i ekspertów do naszego kompleksu, rzuci ciekawe światło na różne inne obszary naszego funkcjonowania. Mamy otwarte głowy i liczymy na rozwój.
Rozmawiał Kamil Lech
***
Już 16-17 października odbędzie się II Forum Atrakcji Rodzinnych w Katowicach. To segment rozmów, eksperckich, wystąpień, wymiany opinii i poznawania od kuchni ciekawych obiektów tematycznych. Jednym z zaplanowanych elementów tegorocznego eventu będzie wizyta w Parku Rozrywki Twinpigs w Żorach, z którego Managerką mieliśmy okazję porozmawiać.