Testing Attractions to ekipa znana wszystkim polskim, ale też w ostatnim czasie zagranicznym fanom przejażdżek. W tym roku entuzjaści będą obchodzić drugą rocznicę rozpoczęcia działalności – przez ten czas ich branżowe medium rozrastało się w dynamicznym tempie, ale co planują na ten rok?
Gdzie, kiedy i co nowego? Te pytania zadaliśmy Krystianowi Borkowskiemu, głównemu przedstawicielowi ekipy! Zobaczcie sami.
Parkmag: Jak oceniasz ubiegły rok?
K.B: Ubiegły rok był dla nas przełomowy, po raz pierwszy opublikowaliśmy filmy z zagranicy, pamiętajmy też o niepowtarzalnych wydarzeniach takich uruchomienie kolejek w EnergyLandii czy Rabkolandzie! Pierwsze urodziny świętowaliśmy licznymi konkursami i otwarciem nowoczesnego portalu, na którym regularnie publikujemy informacje o nowościach w parkach i innych wydarzeniach.
Parkmag: Jakie parki planujecie odwiedzić w 2016?
K.B: Planów jest wiele, większość z nich jest już potwierdzona. W tym roku nie zabraknie relacji z Polski, będą też parki w Europie – tutaj do nowości można zaliczyć Hansa-Park, Efteling, Thorpe Park w Anglii oraz największe termy w Europie – Therme Erding. Zdecydowanym fenomenem mają być odcinki z USA, na celowniku jest nawet jeden z parków sieci Six Flags!
Parkmag: Tak nieduża grupa osób w tylu miejscach, w tak krótkim czasie?
K.B: Nasza ekipa to nie tylko jeden zespół, od ubiegłego roku na naszym pokładzie mamy trzy zespoły. Ja stoję na czele pierwszej ekipy, ta specjalizuje się w filmach z Polski, nad drugą trzyma pieczę Daniel z Agatą – to właśnie oni odpowiadają za odcinki przykładowo z Europa-Parku czy Phantasialand. Trzecia załoga jest pod dowództwem Rafała, to właśnie on zrealizował odcinki z Lisebergu i Walibi Belgium! Nad montażem pracuje Kuba Sadowski i Dominik Księżyk. Udało nam się stworzyć całkiem wydajny mechanizm, który pozwala na regularną publikację filmów.
Parkmag: Czy w tym roku będziecie kontynuować Zloty Fanów Adrenaliny?
KB: Tak, po ubiegłorocznych sukcesach naszych wyjazdów przyszedł czas na kolejne, jednak jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o szczegółach. Dodam tylko, że w tym roku oferta będzie o wiele bardziej ciekawa niż ostatnio! Razem z naszym partnerem strategicznym – Centrum Turystyki Oskar z Poznania pracujemy nad wyjątkowym projektem, szczegóły już niebawem!
Parkmag: Kto jeszcze tworzy Testing Attractions?
KB: Niewątpliwe nasi partnerzy, dzięki współpracy z polskimi redakcjami: Parkmag, Strefa Zabawy, Portal Lunapark i Parkmania mamy dostęp do profesjonalistów działających w branży od lat. Nie zapominajmy też o parterach zagranicznych do tych zaliczymy Parkerlebnis, to właśnie dzięki nim możemy na bieżąco informować Was o nowościach z całego świata. Kolejnym partnerem naszej ekipy jest IMAscore, czyli twórcy soundtracków do parków rozrywki.
Parkmag: Ile realizacji macie już na swoim koncie i kto je ogląda?
KB: W chwili obecnej na samym YouTube dostępnych jest ponad 40 odcinków, w tym pięć z zagranicy. Jednak jeszcze kilka filmów można obejrzeć na naszym Facebooku. Aby zrealizować wszystkie materiały musieliśmy przebyć około 30 tysięcy kilometrów, wszystko po to, żeby nasze relacje mogły oglądać setki tysięcy osób z całego świata! Na pierwszym miejscu jest Polska, na drugim Niemcy, a trzecie zajmują osoby mieszkające w Wielkiej Brytanii. Duży procent stanowią użytkownicy telefonów i tabletów, dlatego odpowiednie dostosowanie mobilnych wersji stron jest dla nas bardzo ważne.
Parkmag: Co trzeba zrobić, aby zaprosić Was do swojego parku?
KB: W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez adres e-mail: krystian@testingattractions.pl lub info@testingattractions.pl, następnie prześlemy ofertę – jeśli nasza propozycja się spodoba, uzgodnimy szczegóły! Na ten rok nie mamy już niestety wolnych terminów dla zagranicznych obiektów, zapraszamy do kontaktu parki z Polski!
Pozdrawiam wszystkich czytelników, oraz załogę portalu Parkmag!