Mandoria

Mandoria z prestiżową nagrodą jakości Brand of the Year

Parki rozrywki

To kolejne tegoroczne wyróżnienie dla Mandorii.

Największy kryty park rozrywki w Europie, Mandoria, został uhonorowany prestiżowym tytułem Brand of the Year – Best Quality, przyznawanym markom najwyższej klasy. To jedno z najbardziej cenionych wyróżnień, trafiające do firm wyznaczających standardy i oferujących wyjątkowe doświadczenia swoim klientom

Brand of the Year – kryteria oceny

Brand of the Year to tytuł przyznawany najlepszym polskim i międzynarodowym markom w różnych sektorach gospodarki. Kapituła konkursu ocenia przede wszystkim spójność strategii marki, jakość usług, innowacyjność w ofercie oraz wrażenia klientów, wybierając liderów poszczególnych segmentów rynku.

Wyróżnienie przyznane Mandorii podkreśla nie tylko konsekwencję w realizacji wizji parku, ale również zdolność do utrzymania najwyższych standardów w całym zakresie obsługi i atrakcji.

Silna marka i spójna koncepcja

Mandoria jest całorocznym, w pełni zadaszonym i największym w Polsce całorocznym parkiem rozrywki, zaprojektowanym na wzór XVI-wiecznego miasta renesansowego. Jury konkursu zwróciło uwagę przede wszystkim na dbałość o detale i spójność doświadczenia oferowanego przez Mandorię – od tematyzacji, przez obsługę, po portfolio atrakcji.

Park obecnie oferuje ponad 30 atrakcji, w tym cztery rollercoastery oraz liczne rodzinne atrakcje pod dachem, tworząc jednolite środowisko rozrywki dostępne przez cały rok. Model parku tematycznego, inspirowany renesansową stylistyką i wciąż rzadko spotykany w Polsce, stał się jednym z kluczowych wyróżników Mandorii.

Sukcesy także na arenie międzynarodowej

Nagroda Brand of the Year – Best Quality to kolejne tegoroczne wyróżnienie dla Mandorii. Park został także doceniony w European Star Awards, gdzie w listopadzie tego roku zajął 3. miejsce w kategorii „Best New Rollercoaster” za Aquilę – jeden z nielicznych w pełni zadaszonych coasterów w Europie, otwarty w styczniu 2025 roku.

Mandoria znalazła się również na 6. miejscu w zestawieniu „Best Regional Park”, konkurując m. in. z obiektami z Niemiec, Francji i Holandii.

Potwierdzenie jakości i kierunku rozwoju

Tytuł Brand of the Year dla Mandorii stanowi sygnał, że przyjęta strategia rozwoju – oparta na jakości, tematyzacji i inwestycjach w nowości – przynosi oczekiwane rezultaty. To także potwierdzenie dla partnerów biznesowych i klientów, że park konsekwentnie buduje swoją pozycję w segmencie europejskich parków rozrywki, łącząc atrakcyjność dla rodzin z profesjonalnym modelem operacyjnym.

Nagroda dodatkowo wzmacnia rozpoznawalność Mandorii na rynku międzynarodowym i podkreśla jej rolę jako lidera w branży parków rozrywki.

Mandoria
Fot. Mandoria

Przeczytaj też o nagrodzie Diamentowy Lizak dla Energylandii

Dyskusja

Dodaj komentarz

Czytaj także

Newsletter