Look Out to nazwa najnowszej rodzinnej przejażdżki włoskiej spółki SBF Visa Group.
Ta dookolna huśtawka miała swoją premierę na targach IAAPA 2018 w Orlando w listopadzie ubiegłego roku i z miejsca, podobnie jak wcześniej Wave Rider, zyskała sobie uznanie gości wystawy. Zasada działania tego urządzenia jest prosta, ot sadzamy maksymalnie 16 uczestników zabawy na dwóch ośmioosobowych gondolach, a następnie obracamy je wokół wspólnej osi.
Operator ma tu możliwość przyspieszenia lub zwalniania prędkości obrotowej urządzenia w zależności od wieku uczestników, a także możliwość zmiany kierunku obrotu. Całość pomalowana w jaskrawe, pastelowe kolory z przyciągającą wzrok pomarańczową konstrukcją z pięknie wymalowanymi wytrzeszczonymi oczami na szczycie.
Spółka SBF Visa rozpoczęła działalność w 1952 roku od produkcji bumper car’ów, czyli samochodzików do autoskoterni. Jak śmieją się w firmie do produkcji wystarczały wtedy porządny młotek, stalowa blacha i wiele cierpliwości.
Look Out na IAAPA 2018 w Orlando (zdjęcie: Games&Parks Industry)
Przez lata działalności spółka stała się jednym z europejskich liderów w produkcji urządzeń rozrywkowych.
Val B.