Jak parki radzą sobie w czasie pandemii? [POLSKA i ŚWIAT]

Pandemia koronawirusa to wyjątkowo niekorzystny okres dla naszej branży. Warto wykorzystać jednak ten czas na budowanie dobrego wizerunku swojej marki…

W czasie kwarantanny ludzie próbują zabić czas przeglądając różne zakątki internetu. Dlaczego by właśnie nie dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą internetu, w chwili gdy nie mogą odwiedzać parku osobiście?

W tej trudnej sytuacji warto postawić na tworzenie materiałów dobrej jakości, które ocieplą wizerunek i pomogą postrzegać markę pozytywnie. Dzięki takim działaniom potencjalni goście nie zapomną o nas i chętniej odwiedzą park gdy wszystko wróci do normy” – komentuje Krystian Borkowski z firmy Emotions Group, która zajmuje się kreatywną promocją parków rozrywki i atrakcji turystycznych.

Wiele parków rozrywki na całym świecie publikuje ciekawe treści za pomocą swoich mediów społecznościowych, niektóre parki w Polsce, które co prawda nie rozpoczęły jeszcze sezonu także wrzucają ciekawe materiały. Zobaczcie niektóre z nich:

Na początek przykład zza granicy: Jak narysować Myszkę Miki? To lekcja rysowania prowadzona przez artystę Stephena Ketchuma. publikowana na kanale Disney Parks.

Farma Iluzji w zabawianie odbiorców zaangażowała swoich iluzjonistów, animatorów i artystów w transmisje na żywo odbywające się regularnie na Facebook’owym profilu parku. Najpopularniejsze z nich zdobyły ponad 650 reakcji widzów, 4 tysiące komentarzy, 230 udostępnień przy 53 tysiącach wyświetleń.

Zobacz działania Farmy Iluzji tutaj.

EnergyLandia w Zatorze zorganizowała akcję polegającą na umieszczaniu pod hashtagiem #EnergylandiaChallenge filmików tworzonych przez ich fanów pokazujących przejazdy na ich kolejkach górskich przed telewizorem. Przykład poniżej:

Legendia Śląskie Wesołe Miasteczko wrzuca łamigłówki, które mają pomóc w zabiciu wolnego czasu i jednocześnie przypomnieć gościom historię postaci i atrakcji Legendii.

Mandoria, budowany park rozrywki w Rzgowie pod Łodzią, którego otwarcie zaplanowano latem tego roku prowadzi aktywnie swoją komunikację w Social Media. Ich odbiorcy mogą pobrać bezpłatnie pakiet kolorowanek dla dzieci z ich postaciami.

Rabkoland, który znajduje się w Rabce-Zdroju i swoją ofertę kieruje przede wszystkim dla dzieci także stworzył kolorowankę z wizerunkiem postaci Pana Trzmiela – bohatera jednej ze stref tematycznych parku.

Zbudowali kopie atrakcji z parków rozrywki we własnym domu!
Koronawirus: LDP doradza przemysłowi rekreacyjnemu zachować elastyczność i utrzymać zaufanie odwiedzających

MAPY POLSKICH PARKÓW

KATALOG FIRM

Tylko sprawdzone firmy

OGŁOSZENIA

Kup i sprzedaj atrakcje

Czytaj też…
Najnowsze na ParkMag.pl

Menu