Everland pod Seulem otworzył nową strefę tematyczną inspirowaną filmem „K-Popowe łowczynie demonów”, światowym hitem Netflixa. Goście mogą już zanurzyć się w barwnym świecie filmowego koreańskiego girlsbandu Huntr/x, korzystając z interaktywnych atrakcji, tematycznych przekąsek i spotkań z postaciami z filmu. To już druga współpraca Everlandu z Netflixem, po sukcesie stref inspirowanych serialami „All of Us Are Dead” i „Stranger Things”.
Nowa strefa w Everland: „K-Popowe łowczynie demonów”
Południowokoreański park rozrywki Everland należący do Samsung C&T Resort Group zaprezentował strefę tematyczną opartą na filmie „K-Popowe łowczynie demonów”. Produkcja opowiada historię koreańskiego girlsbandu Huntr/x, który walczy z demonami. W momencie premiery film stał się najchętniej oglądanym tytułem w serwisie streamingowym Netflix.

Współpraca z Netflixem jest wyjątkowym projektem, który pozwoli gościom doświadczyć świata „K-Popowych łowczyń demonów” wszystkimi pięcioma zmysłami – podkreśla rzecznik prasowy Everlandu.
Goście Everlandu mogą już zanurzyć się w barwnym świecie filmu i jego bohaterów. – Oczekujemy, że Everland będzie pełnić funkcję ośrodka kulturalnego, przybliżającego kulturę koreańską zarówno lokalnym, jak i zagranicznym gościom – dodaje rzecznik prasowy Everlandu.
Strefa tematyczna połączyła koreańską estetykę i tradycję. Będzie oferować interaktywne atrakcje, takie jak gry oparte na misjach, spotkania z cosplayami postaci, przekąski z filmu i gadżety.

Coraz więcej Netflixa w atrakcjach offline
Netflix od pewnego czasu zwiększa swoją obecność na rynku rozrywkowym. Gigant przygotowuje się np. do otwarcia centrum immersyjnej rozrywki Netflix House w dwóch lokalizacjach – w Dallas w Teksasie i w Filadelfii w Pensylwanii.
Każde z centrów Netflix House zaoferuje ponad 9 tys. m kw. powierzchni pełnej immersyjnych doświadczeń inspirowanych znanymi produkcjami platformy streamingowej. Chodzi m.in. o seriale „Squid Game” czy „Stranger Things”.
Otwarcie Netflix House w Filadelfii zaplanowano na 12 listopada 2025 r., a placówka w Dallas ruszy miesiąc później. Każde z miejsc oprócz stref stałych (gastronomia czy sala kinowa) będzie oferować dedykowane doświadczenia dostępne tylko w danej lokalizacji.

Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.