Ubisoft wchodzi w escape roomy z technologią VR

Ubisoft uruchamia pokoje ucieczki o tematyce wirtualnej rzeczywistości (VR) Assassin’s Creed w ponad 100 lokalizacjach w USA i Europie.

Proponowana przez Ubisoft zabawa nazywa się Beyond Medusa’s Gate i jak sama nazwa wskazuje przenosi nas do mitologicznej Grecji. To najnowsza wersja oprogramowania rozrywkowego opartego na lokalizacji (LBE – location-based entertainment), a opracowana przez Ubisoft Blue Byte, kolejna po Assassin’s Creed Origins: Escape the Lost Pyramid.

Beyond Medusa’s Gate, osadzona jest w zasadzie w rekonstrukcji Starożytnej Grecji z Assassin’s Creed Odyssey i jest przeznaczona dla zespołów złożonych z dwóch lub czterech osób wyposażonych w gogle VR.

Zespoły współpracują ze sobą, próbując uciec z egejskiej jaskini przybrzeżnej – gdzie zakotwiczony jest Argo, legendarny statek Argonautów – rozwiązując zagadki.

Każda rozgrywka rozpoczyna się od wyboru przez gracza własnej postaci i dostępnych dla niej przedmiotów w klimacie epoki.
Ubisoft escape-the-lost-pyramid-2                                               Fitting Room w Escape the Lost Pyramid
Escape Games firmy Ubisoft wykorzystują dwa popularne i rozwijające się trendy rozrywkowe – łącząc zabawę w escape roomie z VR opartym na lokalizacji w wysoce wciągające, jedyne w swoim rodzaju doświadczenie. Poziom zanurzenia w Beyond Medusa’s Gate jest zdumiewający i sprawia, że uczestnicy tej zabawy poczują się jakby naprawdę przenieśli się w świat greckiej mitologii.

Beyond Medusa’s Gate zadebiutuje 7 maja.

Miejmy nadzieje, że Ubisoft i właściciele lokacji zadbają o bezpieczeństwo użytkowników tej zabawy, bo czarno widzę pożar w takim miejscu z goglami na głowie.

na podst. mat. Bea Mitchell z blooloop.com

Val B.