Omni Arena sprzedawała się na IAAPA jak świeże bułeczki

Dowiedz się od głównych właścicieli FEC, dlaczego kupili Omni Arena na IAAPA Expo 2019, w największym i najbardziej udanym programie Virtuixa w historii.

Virtuix był sponsorem IAAPA Expo 2019 w Orlando. Sprzedając prawie 40 Omni Arenas, firma pobiła swój rekord sprzedaży, dzięki czemu Omni Arena jest teraz wiodącą atrakcją VR w amerykańskich rodzinnych centrach rozrywki i w najlepszej na świecie platformie e-sportowej opartej na lokalizacji.

Virtuix powitał nowych operatorów w rodzinie Omni Arena! Oto co powiedzieli:

„Biorąc pod uwagę wydajność Omni Arena w naszym obiekcie w Orlando, zdecydowaliśmy się na zakup drugiego systemu do naszej nowej lokalizacji w Katy w Teksasie w marcu 2020 roku. Omni Arena została dobrze przyjęta przez naszych gości i na pewno przekroczyła nasze oczekiwania dotyczące przychodów .”
– Eddie Hamann, członek zarządzający, kartingi i gry halowe Andretti

Andretti

„Śledziłem wyniki Omni Areny w ubiegłym roku i zdecydowałem o zakupie po ponownym spróbowaniu atrakcji na IAAPA 2019. Omni Arena jest wyjątkowym doświadczeniem na nowym poziomie, a jej e-sportowe rywalizacje polegają na powtarzaniu gry o nagrody pieniężne. Nasi klienci w kręgle pokochają to.”
– Matthew Sammartino, dyrektor wykonawczy, Boston Bowl

Boston Bowl
„Gry Omni Arena są wysoce interaktywne, jak Call of Duty, mogą przyciągnąć nowych graczy do naszego miejsca. Uwielbiam jej system kolejkowania, który pozwala gościom zarejestrować się, a następnie wrócić do gry w centrum, zamiast czekać w kolejce. To najbardziej kompletny pakiet, jaki widziałem.”
– Ryan Friez, dyrektor generalny, Thunder Road

Thunder road
„Podoba mi się to, że Omni Arena jest fizyczna i aktywna. Dzieci dosłownie biegają w grach wideo. Doskonale pasuje do naszej marki parków trampolinowych, a rodzice tych dzieci też to pokochają ”.
– Mike Thomas, dyrektor zarządzający, FearLess Adventure Park

Fear Less

Omni arena_1

Val B.