Gwiazdy coraz chętniej realizują swoje teledyski w parkach rozrywki…

Strategie marketingowe niektórych parków rozrywki mogą zaskakiwać, jednak fakt realizowania teledysków przez popularnych artystów na terenie lunaparku już chyba na stałe wpisał się na listę najpopularniejszych technik reklamy…

Popularna amerykańska piosenkarka – Katy Perry jako główne miejsce realizacji teledysku do swojego największego przeboju ostatnich miesięcy, utworu pt. „Chained To The Rhythm” wybrała park rozrywki Six Flags Magic Mountain. Ekstremalne atrakcje i wiatr we włosach doskonale wpasowały się do tematyki utworu, z resztą zobaczcie sami…

Teledysk wyreżyserował sam Matthew Cullen, laureat Grammy, który już wcześniej współpracował z artystką przy realizacji klipów do innych utworów. Produkcją zajęli się natomiast Danny Lockwood, Rob Newman, Ben Leiser i Javier Jimenez.

Okazuje się, że nie tylko zagraniczni wykonawcy wybierają parki rozrywki jako miejsce realizacji swoich teledysków. Nasi artyści także wykorzystali atrakcyjne tło lunaparku w swoich teledyskach. Idealnym przykładem jest Agata Dziarmagowska, półfinalistka piątej edycji programu Mam Talent i uczestniczka czwartej edycji X – Factor’a. Artystka zdecydowała się kilka lat temu zrealizować teledysk do utworu „Mogę Wszystko, Nic Nie Muszę” na terenie Śląskiego Wesołego Miasteczka w Chorzowie.

Jednak polskie parki rozrywki są rozchwytywane nie tylko przez wykonawców z Polski. Niemiecka formacja Fun Factory zdecydowała się w ubiegłym roku zrealizować teledysk w parku rozrywki EnergyLandia w Zatorze, podczas występu na 90’s Superstars Festival. Teledysk promuje najnowszy singiel gwiazd eurodance pt. „Turn It Up”.


 

Źródło: Wirtualne Media