Bigger Inside – kolejny pomysł na zabawę VR

Kto nie chciałby mieć „obszerniejszego wnętrza”? W przypadku francuskiej spółki Bigger Inside nie chodzi o duchowość uczestnika, ale o takie skonfigurowanie dostępnej dla operatora VR powierzchni, by uczestnikom zabawy VR wydawała się ona niczym nie ograniczona.

Bigger Inside oferuje zupełnie nowy rodzaj doświadczenia VR. Łącząc technologię Virtual Reality (VR) i dowolną zabudowę dostępnej powierzchni, proponuje nową i oryginalną działalność, która może zostać zainstalowana obok tagu laserowego, czy innych gier. Firma oferuje bowiem grę VR oparta na rywalizacji, w której gracze w zestawach VR walczą ze sobą w czteroosobowych zespołach na arenie rzeczywistości mieszanej.

Dzięki ekskluzywnemu, autonomicznemu kombinezonowi okrywającemu całe ciało gracza, firma oferuje pełne zanurzenie w grze, od stóp do głów, a nawet opuszków palców. Gracze mogą korzystać z super mocy wyzwalających się bezpośrednio z ich rąk. Interakcje opierają się na rozpoznawaniu ruchu, bez potrzeby użycia broni fizycznej. Istnieje nieskończona liczba możliwych ewolucji rozgrywki.

Bigger Inside łączy fizyczne lokacje z ich wirtualną reprezentacją w grze. Kiedy dotkniesz ściany w grze, naprawdę poczujesz ją pod rękami. Połączenie gogli Microsoftu z ich zestawem do przechwytywania pozwala wielu graczom przenieść się do prawdziwego labiryntu bez ryzyka wzrokowego konfliktu.

Bigger Inside_2

Co ciekawe, to nowe, przełomowe doświadczenie VR, oferuje właścicielom obiektów możliwość „zaktualizowania” ich atrakcyjności. Bigger Inside może wnieść istotna wartość dodaną np. do istniejącego pokoju ucieczki (escape room). Bezkonkurencyjne połączenie rzeczywistości wirtualnej i konkurencyjnego aspektu gry sprawia, że gracze chcą poprawiać swoje umiejętności i statystyki oraz odblokowywać ekskluzywne treści.

Bigger Inside IAAPA19 Paris

                                          Stoisko Bigger Inside na targach IAAPA 2019 w Paryżu

Bigger Inside ma całkowitą kontrolę nad swoim rozwiązaniem, opracowując sprzęt, oprogramowanie i grę. Gwarantuje to idealne dopasowanie elementów tworzących produkt.

Przechwytywanie ruchu i lokalizacja każdego gracza jest autonomiczna i nie zależy od kamer ani zewnętrznych czujników w pomieszczeniu. Nie bez znaczenia jest też fakt, że ta technologia obniżyła cenę instalacji w porównaniu z innymi rozwiązaniami opartymi na kamerze motion capture.

Val B.