Od 14 do 16 marca 2023 r. w Rimini Expo Centre odbędzie się 35. edycja jedynej platformy biznesowej dla całej branży gier i rozrywki we Włoszech.
Wystawie ENADA Primavera towarzyszyć będzie Rimini Amusement Show, podczas którego odbędzie się również EspoGame (15 i 16 marca), nowa sekcja poświęcona e-sportowi, grom i web3.
Świat gier powróci do Rimini Expo Center w połowie marca podczas 35. edycji ENADA Primavera, imprezy organizowanej przez Italian Exhibition Group i promowanej przez stowarzyszenie SAPAR, branżowego punktu odniesienia w Europie Południowej i basenie Morza Śródziemnego oraz jedynej platformy biznesowej dla całej branży gier i rozrywki we Włoszech. Enada Primavera odbędzie się w połączeniu z RAS – Rimini Amusement Show, podczas którego (15 i 16 marca) odbędzie się również EspoGame, nowa sekcja poświęcona e-sportowi, grom i web3, organizowana przez Italian Esports Observatory, Sport Digital House i Włoską grupę wystawienniczą.
Zaprezentują się wiodące włoskie i zagraniczne firmy z branży gier, zakładów i rozrywki. Wystawa obejmie Vision Arena, salę konferencyjną i warsztaty, które zostaną określone w nadchodzących tygodniach. Zaplanowane już spotkania obejmują „Nowy kształt gier: między nową zawartością, narzędziami i płatnościami, pojawia się nowy sektor”, które odbędzie się w dniu otwarcia, podczas którego zbadany zostanie sposób, w jaki miejsca ewoluują, aby sprostać zmieniającym się potrzebom graczy: od najbardziej atrakcyjnych treści po narzędzia lojalnościowe i metody płatności zbliżeniowych. Dyskusję na ten temat będzie prowadził magazyn GiocoNews wraz z czołowymi ekspertami i operatorami, moderowany przez Mauro De Fabritiis, założyciela MDF Partners.
15 i 16 marca pojawi się nowy element – EspoGame, kolejna sekcja w ramach RAS – Rimini Amusement Show. Organizowane przez IEG we współpracy z włoskim Obserwatorium Esports i Sport Digital House dwudniowe wydarzenie będzie kontynuacją dwóch ostatnich edycji Esports Business Days i będzie gospodarzem warsztatów, szkoleń i spotkań poświęconych konkurencyjnym grom wideo i cyfrowym sektorom rozrywki. Wraz z edycją 2023 wydarzenie zostanie rozszerzone, aby objąć każdy aspekt branży: od grywalizacji po blockchain, od NFT po metaverse i trendy Web 3.0. Uczestnicy będą mogli poznać główne marki, które inwestują na tym świecie.
Val B.















Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.